Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ufrivillig morsom årsplan

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 15:55   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ufrivillig morsom årsplan

Fredag fikk jeg årsplanen til Storebror sin barnehage. Den var morsom, men jeg er litt tvilsom til måten de oppdrar barna våre...

Hver onsdag, ser jeg f.eks. at barna på Storebror sin avdeling får følgende oppfordring:

Grill hytta!

Uansett. Jeg har veldig lyst til å gå til pedagogisk leder og spørre om å få se deres gamle årsplan.
Jøye meg for en jobb det må ha vært å snekre den, jeg håper de har tatt vare på den...

For før hadde de nemlig en tre års plan...

Nå har de gått over til en i papir, mye kjedeligere, da gitt.

Gammel 29-09-07, 16:02   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ufrivillig morsom årsplan

Minner meg selv på at når jeg kommer ut i arbeid som førskolelærer må jeg få andre til å ta rettskrivingen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:21   #3
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:23   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 29-09-07, 16:49   #5
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sporer av litt her nå: er så fasinert av nicket ditt tinkadott Vi har nemlig et marsvin som heter Tinka, og det ligner på en dott

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 16:55   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

He,he.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:45   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniser litt over pedleders manglende evne til å sette sammen ord. Vi fikk månedsrapport i går, og jeg måtte lese den tre ganger for å få med meg innholdet - de to første gangene hang jeg meg nemlig opp i orddelingsfeil, skrivefeil, paranteser i hytt og vær og manglende stor bokstav. Jeg trøster med med at det ikke er pedleder som skal lære Snupp rettskriving, og at han er veldig flink på alle andre felt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:46   #8
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir en gjeng med pyromaner som går ut fra den barnehagen tenker jeg.

Gammel 29-09-07, 18:48   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Den var fin Inagh!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:17   #10
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Gammel 29-09-07, 19:19   #11
Solblomst
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 19:35   #12
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det samme er tilfellet for Storesøsters kontaktlærer. Jeg synes det er litt skummelt, ettersom hun faktisk er læreren til barnet mitt, og ikke kan stave f.eks. "sagt" ("sakt"), eller sette sammen ord.

Gammel 29-09-07, 20:12   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff - det er verre når en kontaktlærer gjør skrivefeil enn når en ped.leder i barnehage gjør det, syns jeg.

Gammel 29-09-07, 20:48   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pedleder i S sin nye bhg er mye bedre enn i den gamle, men hun kan fremdeles ikke sette sammen ord. Det er kanskje et slags pedleder fenomen? For ordens skyld; vi har vært veldig fornøyd med begge to vi altså.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 20:57   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det mulig. Skulle tro at det var oppfunnet retteprogrammer. Ordbøker. Sånne ting.

Gammel 29-09-07, 21:02   #16
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Problemet med retteprogrammer er at de godtar orddelinger. Jeg vet det godt fordi jeg er en ordeling synder. Jeg må lese en tekst mange mange ganger for å se de i hele tatt. Jeg bør nok bli litt mer bevist på å sjekke tenkster jeg skriver for det, men innimellom går det litt fort i svingene.

Jeg gruer meg litt til jeg er ferdig utdannet og skal levere ut brev til foreldre. Det er flaut å levere ut skriv med så mye skrivefeil som det ofte er i mine

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:11   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det samme er tilfellet for Storesøsters kontaktlærer. Jeg synes det er litt skummelt, ettersom hun faktisk er læreren til barnet mitt, og ikke kan stave f.eks. "sagt" ("sakt"), eller sette sammen ord.

Vet du, hvis jeg hadde gjort mange slike tabber og feil i skriv til elever og foresatte, ville jeg ha satt pris på en vennlig henvendelse om det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:58   #18
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Inagh: flott årsplan da, kanskje du bør gjemme lightere og fyrstikker ekstra godt fremover.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:25   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det mulig. Skulle tro at det var oppfunnet retteprogrammer. Ordbøker. Sånne ting.

Vi fikk en gang en månedsrapport der det stod Barna liker å skjøre jorda bort i skjerren. Og så var det et skj-ord, husker ikke hvilket, som ble byttet ut med kj. Jeg ble helt målløs. Det så urkomisk ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:27   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Oj, det synes jeg nesten var litt på kanten. Klart alle kan gjøre feil, men en lærer, i hvert fall ikke norsklærer, bør absolutt ikke ha for mange gjentatte og konsekvente skrivefeil.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.