Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synger du offentlig?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Synger du så andre kan høre deg?
No! Never! Never! 4 3,57%
Kun foran de stakkars uskyldige små 29 25,89%
Tja, hvis det er rivende fengende låt på P4 16 14,29%
Jeg synger med på favorittene mine på konsert 32 28,57%
Jeg tar meg i å nynne på alt fra Timbuktu til barnesanger på butikken 34 30,36%
Kun når fylla har skylda 12 10,71%
Hvor som helst, når som helst (utenom i operaen) 43 38,39%
Jeg synger profesjonelt. 3 2,68%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-07, 21:38   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synger du offentlig?

Det var i går det skjedde. Jeg sto der, hes og lykkelig, da jeg tittet på den høye, mutte sidemannen, og innså: Han synger ikke! Og når du ikke synger med sammen med 1399 andre med god støttepromille på Tøff i pysjamas på Rockefeller - ja, da synger du aldri!

Under siste ekstranummer, tre knepp unna Nirvana, fikk jeg bekreftet hypotesen min. Alle kan Kokken Tor. Alle. Og alle elsker egentlig å skrike din jææææævel til taket og tenke på sjefen, kona eller husverten. Flashback til forrige helg og Han Som Gav Meg Blikket under Ole og Ali ( Jeg mener, man MÅ synge høyt til Raga. Det er påbudt!) får det til å demre at det er flere der ute. Som aldri synger, i hvert fall ikke offentlig.

Selv synger jeg med stemmen jeg har, rimelig uten hemninger. Og siden jeg kan mange tekster, er det lett å høre hvor jeg er på fester. Men jeg skjemmes ikke over å synge barnesanger for poden på bussen heller, jeg.

Den utrolig interessante pollen, som blir en skremmende dom over min eller Hans normalitet, kommer.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:41   #2
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synger du offentlig?

I sing.
Jeg er hovedattraksjonen i Rylis tredveårsdag neste uke. Be there.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:42   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Aldri offentlig. Men syng sammen med dei små.

Gammel 29-09-07, 21:43   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger ikke i slike settinger som du beskriver, Scarlett. Jeg synger i åpen bhg, den gang vi gikk der, men det er det eneste.

Gammel 29-09-07, 21:47   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt synge for Lille B på bussen, men jeg synger ikke med på konsert. Jeg syns det er fint og rørende når man hører en hel sal/stadion som synger med, men ikke når den halvfulle totningen litt bak skal synge med på alt og ikke kan helt teksten. I tillegg så er han såpass full at han stemmen hans skjærer igjennom uansett. Da skal jeg love deg han får blikket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 21:49   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen skar gjennom under Kokken Tor på Rockefeller, altså. Knapt nok Larsegutt.

- No. 4 -
Gammel 29-09-07, 21:52   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart jeg synger!
Jeg synger meg hes på konserter, jeg synger når jeg tusler rundt for meg selv og når jeg kjører bil....At jeg har noen englestemme kan jeg vel ikke lyve på meg..

Gammel 29-09-07, 22:01   #8
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jada, jeg synger både i tide og utide

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:02   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg er så flink til å synge, så jeg synger og hoier overalt. Jeg har fortrengt den gangen jeg hørte opptak av meg selv. Det var ikke bra. Det var så langt unna bra som det er mulig å komme. Men jeg har altså forterengt det.

Jeg kunne vært en av dem som driter seg ut på idolaudition. Dere vet, en av dem som ikke skjønner noenting når dommerne forteller at de ikke kan synge.

Gammel 29-09-07, 22:03   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker å synge, men kan ikke skryte på meg noen god stemme, men liker å nynne med.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:05   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I utgangspunktet synger jeg bare foran de stakkars små hjemme og på jobb, men det har vel hendt at jeg har sunget for guttene mine på bussen (dog ikke særlig høyt ).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:05   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Synger hvor som helst og når som helst egentlig. Jeg er en jævel på karaoke. Meg og Ru har nesten slåss om mikrofonen før.

Gammel 29-09-07, 22:06   #13
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Jada, jeg synger både i tide og utide

Gammel 29-09-07, 22:16   #14
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger. Synger med når jeg synes man bør, som under bryllupsmiddager o.l, bursdagssanger, i kirka (når jeg en sjelden gang er der), på 17.mai (og ellers når nasjonalsangen synges, det synes jeg er obligatorisk), juletrefest etc. Jeg synger selvfølgelig med på konserter uten å nøle. Som gammel speider, student og koiegjenger synger gjerne jeg til gitar rundt et bål, har sunget med i sangdans som tidligere leikaringdanser, jeg synger for ungen hvor som helst og når som helst, jeg synger til tv og radio når det er en sang som fenger meg, ja, igrunn synger jeg masse.

Men jeg har aldri sunget karaoke, eller opptrådt med sang på en scene (i allefall ikke siden skoleavslutningene på barneskolen), og jeg tror jeg med stor sikkerhet at ingen får oppleve meg gjøre det heller.

Gammel 29-09-07, 22:22   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke med den fæle sangstemmen jeg har blitt utlevert.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:28   #16
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synger når det er flere som synger sammen - konserter og andre steder det er allsang. Men jeg synger ikke aleine i full offentlighet.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:38   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jada, det hender stadig vekk det. Jeg syns jeg er sjempeflink også. Særlig i fylla.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:39   #18
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har respekt for mine medmennesker, og holder derfor klokelig kjeft når det gjelder synging

Synger til ungene når de legger seg da. Stakkars små...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 22:40   #19
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså - å ikke synge (skrike) med til Kokken Tor må da være nærmest umulig?!

Gammel 29-09-07, 22:42   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Altså - å ikke synge (skrike) med til Kokken Tor må da være nærmest umulig?!

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.