|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skrekkøgle
|
![]() Oh joy!Weee. Eller kanskje "weee"... På tirsdag reiser Malika til Sitron, og så ble jeg invitert til svigers her på telefon i sta. Oh glede.
![]() |
#4 |
Helt konge
|
![]() Sv: Oh joy!Sitron du får jo etter planen huset fult av hormonbombe med voks i håret og dong i baklomma, slitne ektemenn, et par-tre barn i ukjent alder i tilegg til Malika,så hos deg blir det vel happy joy uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Oh joy!<-- impulsiv, men underkuet.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Oh joy!
Høres bra ut. Guttungen er han med rødlig , rufset hår, ring i øret, Blend-bukse og Liverpool-jakke. Dong i lomma, men den ser du ikke så lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Oh joy!Nabbe; kan ikke du ta å banke Liven litt? Eller er det forbud å være slem i Ramadan? Kommer jeg forresten til himmelen nå som jeg fjerner en pubertal fra ditt hjem noen dager?
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
Klart Nabbe ikke banker Liven. Nabbe liker Liven. Som Sitronen gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skrekkøgle
|
Jeg skal personlig gå god for deg i "Døren"
![]() |
#14 |
Tåler regn
|
Mannen min er fin han nå, og etter en "diskusjon" med Sitron før i dag, så kommer han ikke til å trenge den dongen fra Liven |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|