|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Er det mulig å bleke øyenbrynDet lurer altså jeg på! Jeg er en blondine som har mørknet med årene, og særlig øyenbrynene er blitt veldig mørke. Problemet er at jeg ikke trives med mørkere hår, så jeg jukser hos frisøren og blir lekker og blond igjen.
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynMen, eh...mørke øyenbryn og blondt hår er jo fint...? Jeg har litt mørke øyenbryn og blondt hår og markerer brynene ytterligere med blyant. Det er ikke særlig fint med lyse vipper og bryn, uansett hårfarge.
![]() |
#3 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbryn
Joda, det er fint nok, men jeg synes det blir litt for markert, litt for stor kontrast. Hadde ikke tenkt meg hvite bryn, bare litt mindre sorte. Har ganske kraftige, mørker bryn, og håret mitt er lys blondt. Kunne selvfølgelig ha valgt en litt mørkere blond-tone på håret, men det er liksom ikke meg...
![]() |
#4 |
Epikur
|
Nappe litt, kanskje? Jeg synes det høres litt Kim Wilde-aktig flott ut, jeg!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynSynes det er fint med mørke øyenbryn selv om man har blondt hår. Tror neppe det blir vellykket å bleke de. Hvis de er så mørke at det virkelig ikke står til håret i det hele tatt, så er gjerne håret bleket litt for mye? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynJeg ville nappet litt, da blir de mindre fremtredende. Ellers vil jeg tro at øyenbrynshår oppfører seg som vanlig hår under bleking. Først brunorange, så gult, så lyst. Tviler på at noen av alternativene høres særlig fristende ut? Eller du kan ta sjansen, for så å farge over etterpå hvis det blir helt galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynHallo! Mørke øyenbryn og lyst hår er jo en perfekt kombinasjon. Det høres merkelig ut at en frisør vil bleke bryn???
![]() |
#8 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynJeg spurte faktisk frisøren om det her om dagen. Mine er svarte og VELDIG markante. Ser rett og slett nesten litt kunstig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bree
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bree
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynDessuten har jeg lest et sted at øyenbrynene skal ha samme farge som etterveksten, noe som kanskje stemmer i ditt tilfelle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
Kim Wilde-aktig flott, ja, der har du meg?
Hehe, ja det er akkurat det jeg lurer på når jeg ser meg i speilet. Om jeg kanskje overdrev blondheten en smule.. På den andre siden er fargen kanonfin da...
![]() |
#12 |
Pauset
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynNappe.. mener dere da at de skal "tynnes" liksom?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Shake it out!
|
Min frisør ville ikke det.
Hmmm, men min ville ikke gjøre det. Bleket du det? Bilde?
Mørke striper i håret? Kanskje det? Skal til frisøren og farge etterveksten i morgen, får høre da. Etterveksten min er forrestne lysere enn brynene. Jeg har rett og slett veldig mørke bryn, og hadde også mørkere bryn den gangen jeg var naturlig lys blond.
![]() |
#14 |
Pauset
Nei jeg ga opp blondinetilværelsen ganske fort. Dette er en ganske "trendy" frisør.. vet ikke om det spiller noen rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
Ikke godt å si. Men jeg tror jeg gir opp mine blekede bryn og heller eventuelt satser på noen mørkere striper. Eller bare beholder min Kim Wildishaktige look
![]() |
#16 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynGå til frisør eller hudpleier å få brynene nappet hvis du er usikker. Det er flere stedet som benytter voks i stedet for napping og det gir utrolig bra resultat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Stemmer ikke her i allefall.. har brunt hår og kullsvarte øyenbryn.. Kanskje jeg BURDE bleke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynDa var jeg en tur hos frisøren, og i stedet for å bleke etterveksten så farget jeg en i en litt mørkere nyanse enn den fargen jeg har nå, men litt lysere enn etterveksten. Pointet i følge frisøren at jeg ikke ville merke særlig til etterveksten, og at det ville se mer naturlig og mindre farget ut (med tanke på øyenbrynene mine).
![]() |
#19 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det mulig å bleke øyenbrynJeg vil gjerne se bildet. Høres ut som den drømmejenta ut for meg!
![]() |
|
|