Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fri i dag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 10:33   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Fri i dag

Jeg har tatt meg en avspaseringsdag i dag. Har nemlig over 40 timer tilgode. Men så sitter jeg her inne på FP. Sikkert fordi jeg da slipper å se meg rundt i huset og innse at jeg heller burde vasket og ryddet. Det er jo mye koseligere her. Har tatt denne dagen litt på sparket, og har derfor ikke planlagt noe.Har kjørt gullet i bhg, siden de skulle ha et kjekt opplegg der i dag. Så nå lurer jeg på hva dere gjør når det dukker opp en fridag hvor dere kan gjøre det dere vil?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 10:52   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fri i dag

Jeg løper på butikken, kjøper litt godis, går innom bokhandelen, tusler hjem, lager meg en kopp te og kryper under dynen. :ønske:

Gammel 03-10-07, 10:52   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Da gjør man ting man har lyst til. For eksempel sitte på FP til man ikke orker mer. I går sov jeg nesten hele dagen, etter å ha vært oppe hele natta.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:34   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg løper på butikken, kjøper litt godis, går innom bokhandelen, tusler hjem, lager meg en kopp te og kryper under dynen. :ønske:

Det hadde vært en god idè, men jeg tror jeg slapper dårlig av med huset som flyter

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Da gjør man ting man har lyst til. For eksempel sitte på FP til man ikke orker mer. I går sov jeg nesten hele dagen, etter å ha vært oppe hele natta.

Hadde jeg vært opp halve natta så hadde jeg glatt sovet. Men nå har jeg tatt meg litt i selen og begynt å rydde. Og skal belønne meg selv etterpå med å sitte å scrappe i fred og ro. Men må jo titte innom her også

Gammel 03-10-07, 11:36   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da rydder jeg og vasker litt, fordi jeg slapper best av når det er pent rundt meg. Og så finner jeg frem noe god mat og setter på en film eller serie og bare koser meg på sofaen.

Gammel 03-10-07, 11:37   #6
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Har jeg fri prøver jeg å sove så lenge som mulig, før jeg tar meg en laaang frokost foran TV eller avisen. Deretter begynner jeg å kjede meg, og da starter jeg som regel med husarbeid. Husarbeid er en god meditasjon for min del, jeg er faktisk veldig glad i det. Gjør jeg ikke husarbeid, går jeg gjerne en tur i marka.

Er veldig flink til å ta meg en fridag nå og da, fordi jeg liker å ha tid kun til meg selv. :egoist:

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 11:39   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg misliker husarbeid sterkt, så det gjøres ikke. Kanskje sette på en maskin med klær.

Gammel 05-10-07, 11:18   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Vil bare si at dagen endte opp med å rydde, legge sammen klær og vaske Ble ikke tid til scrapping.

NB! Det skal ikke gjenta seg på en fridag*lovermegselv*

Gammel 05-10-07, 11:46   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har også fri i dag.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 18:59   #10
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Jeg også Har laget god middag, pakket litt (drar på tur i morgen) og ellers bare kost meg med barna. SKAL legge sammen noen håndklær om litt, så da har jeg vært litt flink ...

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 19:18   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så deilig med slike fridager.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.