|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Hva gjør deg GLAD i dag?Ettersom jeg ikke var sur, og følte at jeg ikke fikk deltatt særlig i den andre tråden så spør jeg dere om hva som gjør dere glade i dag istedet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Eg vart meget glad da nabojenta tok med seg Lillebror på trilletur no
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Jeg er glad fordi Mathias sov hele natta i natt!
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Jeg er glad for at solen skinner, og at jeg har så skjønne og gode barn, og for at det er høstferie og vi har mulighet til å kose oss sammen hele familien.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Denne tråden har vi allerede - bare at "i dag" var fredag, men den kan vel gjelde fortsatt?
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?
Det er bare bra st det startes nye slike tråder for hver dag, så gidder folk å faktisk lese innleggene. Når det blir for langt, så orker ikke folk å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Idag er jeg glad fordi storebror sov lenge i morrest, at jeg har fått tapetsert halve loftet, at ungne har hatt det fint i bhg og at det bare er 8 dager til mannen kommer hjem.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Iom at jeg la meg klokken halv ett i natt og var lys våken igjen klokken fem, dvs TRØTT, så er jeg veldig glad for muligheten til å bestille mat.
![]() |
#9 |
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Det som gjør meg glad akkurat nå er at Siri, pusekatten vår er kvikna til igjen.
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?At ztjerna har begynt å sove på dagtid igjen og er strålende superhappy og harmonisk om ettermiddagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Jeg driver og pusser opp (maler). Det går sakte, men jeg ser fremgang.
![]() |
#12 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?At jeg har gått ned 2.5 kg på ei uke!!
![]() |
#13 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Oskar gå!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?I dag er jeg glad for at jeg har begynt på videreutdanning, og ELSKER å gå på forelesninger og lære nye ting!
![]() |
#16 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Må skrive her og så jeg går ut i null, eller kanskje til og med pluss
![]()
![]() |
#17 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?
Nå fikk jeg kjempelyst til å studere igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør deg GLAD i dag?Jeg må si jeg var VELDIG glad da klokken nærmet seg 19.30 i dag. |
![]() |
![]() |
|
|