|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Smålig journalistikk og Se&Hør-nyheter!I Sverige nå bruker tydeligvis alle landets journalister tiden sin på å løpe etter de nye statsrådene og gå gjennom skittentøyet og søplekassene. De er opptatte av manglende innbetalte TV-lisenser og hvordan dagmammaene lønnes. Greit nok at de folkevalgte bør ha alt på stell og gå foran som gode eksempler, men der dette virkelig verdt å kaste bort journalistenes tid på? Til og med å la det bli oppslag om dette i norske medier? Jeg blir kvalm!
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Smålig journalistikk og Se&Hør-nyheter!Finnes det noen aviser som IKKE er blitt mer eller mindre tabloide?
![]() |
#4 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Smålig journalistikk og Se&Hør-nyheter!'Jeg er helt enig. Jeg synes VG er et godt eksempel på dårlig prioritering hos journalistene.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Smålig journalistikk og Se&Hør-nyheter!
Jammen, jammen... æ'kke det mer viktig enn krig og fred og politikk og sånn?
![]() |
|
|