|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Vet ikke om jeg skal le eller gråte.... må bare fortelle om kveldens trappevask...
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...
Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...He he, det hjelper å tenke at det kommer noe godt ut av det, som en nyvasket trapp, men kjipt likevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...men lurer på om jeg bare skulle latt henne tisse ferdig der hun sto eller ikke...
![]() |
#5 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...Det er alltid lett å være etterpåklok - du fikk vasket trappa, selv om det kanskje var andre ting du kunne tenkt deg å gjøre etter en kveld på jobb. |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...Gjrde akkurat det samme når snuppa hadde spysjuka. Kort vei fra soverommet til badet, men likevell lå det en fin sti hele veien. Tror nok det er refleks som driver oss til å gjøre slike ting
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?...Jeg hadde nok reagert på samme måte som deg, selv om all logikk sier at man skal la barnet bli værende der det er.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Uffameg, ja, du har hvertfall ren trapp. Her u huset plasserer vi unger på do enten de vil eller ei. De skal. :streng:
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Eg ville ha gjort det samme som deg. Om ikkje anna så for å vise at du ikkje godtek at ho står der og tissar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Jeg ville gått til innkjøp av en potte og satt den på toppen av trappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Hos oss er det mannen som drar spyende unger gjennom halve huset mens jeg prøver å stoppe ham. Bedre å ha alt på et sted. Hadde holdt meg på et sted med tissing også, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
er her
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?
![]() |
#14 |
trenger lading
|
Skal bli bad oppe (håper gubben rekker det denne gangen han er hjemme), det blir VELDIG mye greiere ja....
uff da....
Pleier å være ganske streng der ja, men hun var så overtrøtt at hun var helt umulig, og jeg trodde hun evt ville tisse i senga, hadde egentlig vært "bedre" det
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Jeg har gjort akkurat det samme, med tiss utover ungen, meg selv, stue, gang og badegulv. Lærer jo aldri. Ren refleks det der.
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Minner meg om naboen, som fortalte om da han en natt fant sønnen i soveromsgangen, der sto han og tisset på veggen. Gutten føyset faren unna da han prøvde å stoppe ham, for så å gå og legge seg i badekaret.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når 3-åringen står og tisser øverst i trappa?Hos oss er det også langt fra stua til badet, må også ned en etasje. Vi har begynt å ta opp potta om ettermiddagen, det er jo slik at noen ganger skjer det veldig fort, når han først kjenner at han skal tisse. Har sprunget ned trappa med en tissende unge noen ganger, ja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|