Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Litt irritert på meg selv (om Odenwälder-pose)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 15:13   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Litt irritert på meg selv (om Odenwälder-pose)

Jeg har lenge ønsket en ny vinterpose til vogna som minstemann sover i på dagtid. Vi har voksiposen, men den har ikke hull til seler, og ikke synes jeg den fungerer så godt når barnet blir stor heller.

Så oppdaget jeg endelig (ja, jeg er treg) Odenwälder dunpose, og synes den virker perfekt ut fra kriteriene jeg stiller. Og heldige oss var den jo på tilbud på Barnas hus! Det var bare å få kommet seg inn til Trondheim for å kjøpe posen.

Vel, i dag ser jeg at tilbudet gikk ut 6. oktober - og posen er fremdeles ikke kjøpt. Så nå er jeg irritert på meg selv, som har somlet bort muligheten til å kjøpe denne posen på tilbud. Jaja, sånn kan det gå..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.