|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Barnevennlige kafeer i Oslo?Jeg var så dreven på dette da jeg gikk hjemme med førstemann!
![]() |
![]() |
#2 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Barnevennlige kafeer i Oslo?Ja, jeg hadde tenkt å nevne den på Sagene, du mener Nazar Cafè-Bar på Sagene samfunnshus sant?
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barnevennlige kafeer i Oslo?Con Gusto i Torggata (langt borte i Torggata, forbi både Youngtorget og Arbeidersamfunnets plass) er hyggelig og romslig med barnevennlige ansatte, og det pleide i alle fall å være stellebord på do da jeg hadde baby. Kaffebaraktig sted med god plass mellom bordene, barnestoler, og nydelig kaffe, is og kald og varm mat.
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Barnevennlige kafeer i Oslo?Jeg var også hjemme for 2 år siden og gikk alle de stedene du nevner |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barnevennlige kafeer i Oslo?Jeg husker første gang barselgruppa mi skulle møtes så var det på Bittes. Jeg kom trillende oppover og så vogn på vogn.. på vogn på vogn... parkert utenfor. Lokalet var fullt og i løpet av de tre timene vi satt der var det kun én eneste person innom som ikke var på noe form for barseltreff.
![]() |
|
|