|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() VARME vinterskoHjelp,jeg må ha varme vintersko.Jobber i bhg og er mye ute,i fjor brukte jeg fjellsko med ull sokker nedi,men holdt på å fryse beina av meg.
![]() |
#4 |
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VARME vinterskoHvordan er Kamik for voksne i str., bred/smal/normal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VARME vinterskoJeg har et par viking gore tex sko og de er gode og varme og gode å gå i.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VARME vinterskoKamik med zylexsåle er fantastisk. Det finnes mange ulike modeller og ikke alle er like varme. Kamik som er ratet til å ha komforttemp ned til 30-40 minus er veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VARME vinterskoJeg har selskinnssko og er veldig fornøyd med dem. Ikke den "vanlige" varianten, men et par som er mer som tøffelstøvletter med semsket skinn som pynt. De er ekstremt varme og behagelige å ha på foten, men er selvfølgelig ikke like anvendelige på vestlandet som her i nord. Kamik er også en veldig god sko.
![]() |
#9 |
Fornøyd
|
![]() Sv: VARME vintersko
Å, de likte jeg også! Jeg jobber også i barnehage og er på jakt etter varme sko til vinteren. Jeg er litt skepisk til å bestille sko over nett, tilfelle de ikke passer.
![]() |
#10 |
I farta!!
|
![]() Sv: VARME vinterskoEg har akkurat bestilt meg disse fra Cabelas.com. Bruker str 39 men bestilte str 9 (40). Trur ikkje Kamik er så store i størrelsen og vintersko syns eg godt kan vera litt gode i størrelsen.
![]() |
#11 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VARME vinterskoVi har fått det sponset på jobb, alle uteklær og er rasende fornøyd. Har kjøpt støvler på arbeidsklær. De kostet kr 800,- men syns ikke det var noen upris, har brukt de i 3 år og de er like fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
anglofil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VARME vinterskoJeg vil også si Kamik. Kjøpte meg et par i fjor men de er faktisk for varme for meg så jeg tror jeg kanskje kommer til å legge de ut til salg her på FP **hint*** |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I farta!!
|
![]() Sv: VARME vintersko
No har eg jo bestilt men kva størrelse har du da?
![]() |
|
|