Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mannen min sin skjulte side

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-07, 23:24   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min sin skjulte side

Jeg har til nå vært den som synger her i huset. Mannen kan godt synge et par trauste barnesanger for ztjerna, men mer har jeg aldri hørt av stemmepryden hans. I dag satt ztjerna på fanget mitt og vi sang "..har du hørt historien om de tre små fisk, som endte sitt liv i en fiskehandlerdisk, og de svømte og de svømte og de svømte rundt for deres mor hadde sagt at svømming var sunt.." .

Midt inne i verset går mannen forbi på vei til kjøkkenet. Og han stemmer i. Med andrestemmen .

Eksen hans er profesjonell sanger forklarte han seg med. Ja da så . Hvem er det som går rundt og kan andrestemmen på barnesanger? Han trenger sangbok for "Bæ bæ lille lam". Heretter er mannen den som synger her i huset.

*prestasjonsangst*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:35   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannen min sin skjulte side

Gammel 12-10-07, 23:51   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Ein kjenner nok ikkje alltid partneren sin så godt som ein trur. *erfart*

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:55   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel bare moro vel! Syng sammen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 00:10   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - nå ser jeg for meg leggestund med tostemt sang på sengekanten.

Gammel 13-10-07, 00:15   #6
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Gammel 13-10-07, 00:22   #7
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

He he he......

Jeg har aldri hørt mannen min synge. Vi har vært gift i over 17 år. Da eldstejenta var liten hvisket hun til meg at pappa hadde sunget til henne. Jeg spurte om det var fint....nææi..mamma, han kan ikke synge, svarte hun.

Syng med den stemmen du har. Uansett. Jeg leser for tiden en bok "Det musiske mennesket". Der står det om viktigheten av at man synger til barnet sitt, uansett stemme. Så syng, syng, syng............

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 07:19   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg leste andestemmen først, og så for meg Donald gå forbi

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 08:24   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men jeg leste andestemmen først, og så for meg Donald gå forbi

Det hadde ikke overasket meg. Men sånn fin andrestemme? Når han knapt synger noe som helst?

(Og jo, selvfølgelig, det er bare koselig. Jeg var bare litt sjokkert i går )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:53   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

koselig da

Morsomt å finne ut noe sånnt da!

Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.