Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har slått opp med alle kjærestene mine idag :knegg:

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 22:03   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har slått opp med alle kjærestene mine idag :knegg:

Vesla på 7 år er populær blant guttene i klassen. En dag jeg skulle hente Vesla på SFO kom en gutt til meg for å lette sitt hjerte. Han var kjempeforelska i min datter

Hun har kost litt med noen gutter og jeg har sagt til henne at det er greit å være gode venner, men at hun kanskje bør vente med kjærester og sånt. Det kan du få når du blir stor. Det var en episode som gjorde at jeg følte jeg måtte ta en prat med henne.

I dag hentet jeg henne på SFO. Da kunne hun fortelle at nå hadde hun slått opp med alle kjærestene sine. Og så sa hun: Og mamma, vet du jeg husker ikke alle som er kjærestene mine så etter jeg slo opp med "Morten" og "Nils" og "Ole" så sa jeg for sikkerhets skyld fra i garderoben. Jeg måtte jo det sånn at jeg ikke glemte å slå opp med noen". Jeg spurte henne om hvorfor hun hadde slått opp, og jeg får til svar at det var fordi hun skulle vente til hun ble større...

Jeg konstanterer at det er noe som går inn

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:16   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har slått opp med alle kjærestene mine idag :knegg:

Så herlig. Nå kan mamma slappe av i noen år.

Gammel 15-10-07, 22:18   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Så søtt da

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:25   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:36   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Så søtt da. Stakkars små vrakede gutter...

Eldsten min, på sju, fikk seg kjæreste like før sommeren, men da skolen begynte måtte det være slutt på kjærestesnakket. Sånt var litt for flaut, for de andre gutta hadde jo ikke kjærester. - Men å bli enig med kjæresten om at det var slutt, var for vanskelig. Han valgte heller den lure strategien å ikke si noe om det til henne, så ville hun nok glemme at de var kjærester til slutt.

Mellomsten bestemte seg også for at nå var det nok med kjærestegreier. Tidligere fortalte han at han spurte og spurte jentene i barnehagen, men alle sa jo nei. -Det er ikke SÅ lett mamma.
Men da HE ikke ville ha kjæreste mer fant han ut at det var slutt for ham også.
JC: -Nå skal jeg skilles, mamma.
jeg: Å, skal du det? Hvem skal du skilles fra?
JC:-Fra XXX i barnehagen vel.
jeg: Jeg visste ikke at dere var kjærester jeg. Har du snakket med henne om det da?
JC:-Nei, hun vet ikke noe om at vi er det...

Sist redigert av Kaija : 16-10-07 kl 11:47.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:50   #6
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Herlige barn!

Gammel 16-10-07, 11:11   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Herlig!

Gammel 17-10-07, 08:52   #8
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Herlig.

Barn er noe av det mest fantastiske som finnes.

Gammel 17-10-07, 22:22   #9
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

herlig..

Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:38   #10
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.