|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Ting jeg har fått i håret i dagNoen dager er spesielle på sin måte, i dag er det tydeligvis "få klisj i håret"-dagen. Hittil har jeg følgende på listen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dag
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dagJeg synes du skal finne frem et glass med vin. Vin i håret skal være bra, har jeg hørt.
![]() |
#4 |
Come what may...
|
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dagAnbefaler deg å ta ett par eggplommer og olivenolje i, siden du er godt i gang.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dagOgså lurer jeg litt på om dette egentlig er et innlegg for å markedsføre deg selv som den perfekte mann: maler badet, mater baby og baker brød på samme dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dagMange gode forslag her.
Hehe, må stadig vekk bøye meg for 3-åring-krav og iføre meg sommerfugl- eller blomsterhårspenner, for ikke å snakke om rosa hårstrikker. :prøver å glane inn til Teofelia for å se om Teomannen bruker prinsessegreier: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
<*(((<
|
Shit. Busted. Og det dobbelt opp også. Nå må jeg i hvertfall ut og vaske gangen før Sokk kommer hjem, ellers blir glansbildet dratt enda lengre ned i gjørma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dagAh, da er gangen vasket og brødene snart i ovnen. Nå skal jeg bare drikke litt belønningsvin før jeg syr i nye knapper i storesøsters parkdress, lapper litt klær og stopper noen sokker. Så er det en runde i byen for å dele ut mat til de hjemløse, før jeg drar hjem for å dele med null og finne en kur mot kreft. Kanskje blir det tid til en liten lur før jeg går på skiftet som frivillig nattevakt på barneinstitusjonen også. :pusse glorien: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Ting jeg har fått i håret i dagNå kan han sikkert ikke svare. Han er kvalt av glorien som gled ned over det olivenolje-innsatte håret sitt. |
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() |
#19 |
<*(((<
|
Jo, gloriegnukkingen er det eneste slitsomme av alt det over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Smugleser
|
Bra. Du må ha igjen litt overskudd til å klø der vingene vokser på ryggen også, vettu. :bekymret:
![]() |
|
|