Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

-Solheim overtar for Bjørnøy (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 11:33   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-Solheim overtar for Bjørnøy (VG)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175761

Hva tycks?
Selv synes jeg Bjørnøy har vært et kjærkomment avbrekk fra det kjente og kjære, Solheim er litt "oppbrukt" for meg.

Noen andre med meninger om det påståtte byttet?

Gammel 18-10-07, 11:43   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)

Jeg synes Solheim er flink.
Tror han kan gjøre en god jobb.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 11:58   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også Solheim er flink, men han er litt tradisjonell. Det jeg har likt aller best med Bjørnøy er at hun har våget å ta SV-beslutninger selv om det har gitt henne endel pepper i etterkant.

Gammel 18-10-07, 12:02   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Har strengt tatt ikke helt sans for noen av dem.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 12:26   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg synes Solheim er flink.
Tror han kan gjøre en god jobb.

Har aldri hatt sansen for Bjørnøy, så nå håper jeg på ny giv med Solheim!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:36   #6
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trøster meg med at Heidi Sørensen skal bli statssekretær. Hun kan jo miljøvern, i motsetning til de to andre. Bjørnøy er sikkert en utmerket bispekandidat, men ubrukelig som miljøvernminister. Solheim kan utviklingsarbeid, men jeg har vel aldri hørt noe særlig miljøframlegg fra ham. Vi får håpe det egentlig er Heidi Sørensen som skal styre showet mens Solheim viser seg fram.

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:42   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg trøster meg med at Heidi Sørensen skal bli statssekretær. Hun kan jo miljøvern, i motsetning til de to andre.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:44   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor blir ikke Heidi Sørensen miljøvernminister?

Sist redigert av Nooria : 18-10-07 kl 23:09.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 23:01   #9
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvorfor blir ikke Heidi Sørensen miljøminister?

kanskje hun ikke vil mens ungen er så liten? Kanskje de ikke tør å slippe henne løs

gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 01:10   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175761

Hva tycks?
Selv synes jeg Bjørnøy har vært et kjærkomment avbrekk fra det kjente og kjære, Solheim er litt "oppbrukt" for meg.

Noen andre med meninger om det påståtte byttet?

Jeg jobber et sted der jeg absolutt bør ha en mening om dette... ' Men jeg er virkelig helt politisk idiot (og for all del ikke siter meg til sjefen min...), så jeg bare følger med de andre (på jobb) og sier " Jaha,,, Det er sikker bra det...Da har vi et rom ledig under konferansen neste uke"

Cerryberry " the closest thing to dumbass",

Full nattahilsen fra meg.

Gammel 19-10-07, 08:20   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

... og sier " Jaha,,, Det er sikker bra det...Da har vi et rom ledig under konferansen neste uke"

Jeg håper den nye statsråden stiller på konferansen jeg arrangerer neste måned.

Gammel 19-10-07, 14:04   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke at de reduserer kapasiteten på to så viktige områder. Og forstår det ike helt heller.

Jeg tror Bjørnøy er et bra menneske og at hun er veldig flink. Men jeg vet ikke om hun er en god nok politiker. (Det er kanskje egentlig et kompliment?)

Gammel 19-10-07, 14:29   #13
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvorfor blir ikke Heidi Sørensen miljøvernminister?

Det samme tenkte jeg. Hun har tross nokså ung alder lang erfaring i miljøspørsmål.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 14:31   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt rabiat, kanskje?

Gammel 19-10-07, 15:21   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Litt rabiat, kanskje?

Vil ikke alle "sanne" miljøvernere bli oppfattet som litt rabiat mon tro?

Gammel 19-10-07, 20:20   #16
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Det kommer an på hvem som definerer "sann", tror jeg...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.