|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175761
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Jeg synes Solheim er flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Jeg synes også Solheim er flink, men han er litt tradisjonell. Det jeg har likt aller best med Bjørnøy er at hun har våget å ta SV-beslutninger selv om det har gitt henne endel pepper i etterkant.
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Har strengt tatt ikke helt sans for noen av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Jeg trøster meg med at Heidi Sørensen skal bli statssekretær. Hun kan jo miljøvern, i motsetning til de to andre. Bjørnøy er sikkert en utmerket bispekandidat, men ubrukelig som miljøvernminister. Solheim kan utviklingsarbeid, men jeg har vel aldri hørt noe særlig miljøframlegg fra ham. Vi får håpe det egentlig er Heidi Sørensen som skal styre showet mens Solheim viser seg fram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)
![]() |
#8 |
Stadig underveis
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Hvorfor blir ikke Heidi Sørensen miljøvernminister? Sist redigert av Nooria : 18-10-07 kl 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg jobber et sted der jeg absolutt bør ha en mening om dette... '
![]() |
#11 |
Stadig underveis
Jeg håper den nye statsråden stiller på konferansen jeg arrangerer neste måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Jeg liker ikke at de reduserer kapasiteten på to så viktige områder. Og forstår det ike helt heller.
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: -Solheim overtar for Bjørnøy (VG)Det kommer an på hvem som definerer "sann", tror jeg...
![]() |
|
|