Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trenger hjelp til ryggbæring med Patapum

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 20:02   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Trenger hjelp til ryggbæring med Patapum

Er det mulig å få til ryggbæring alene på Patapum?

Nå må jeg ha mannen til på å løfte oppi snuppa, men skulle ønske jeg kunne fikse det selv. Noen som har funnet på noen lure teknikker?

Eller hva annet finnes hvis jeg skal ha enkel ryggbæring til en på 10 mnd?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:09   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger hjelp til ryggbæring med Patapum

Klarer ikke helt å forklare men jeg slenger prinsessa bak på ryggen, holder med en hånd mens jeg fester den ene selen og så holder jeg med motsatt hånd mens jeg tar på den andre.......ikke lett å forstå

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:09   #3
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er fullt mulig. Du kan ta selen rundt midja, barnet på hoftene og deretter under arma og bak på ryggen, før du drar "ryggen" rundt barnet og skulderreimene på i samme operasjon. Du kan evt. "kaste" barnet over skuldrene i stedet for å ta henne via hofta (både jeg og mitt knøtt foretrekker kast).

Se bl.a. denne tråden med kast og denne med hoftedytt på tettinntil (i den siste tråden er det ikke Patapum, men mei tai, men teknikken blir den samme).

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:14   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sette lillebror på hofte og så skyver jeg ham bak på ryggen, under armen min. Bruker mei tai men samme måte funker vel for patapum også tror jeg.

Gammel 21-10-07, 21:15   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lar henne stå på f.eks en krakk eller en stein og trer selen på beina hennes før jeg selv huker meg ned og tar henne på som en sekk Det går helt fint, og nå begynner hun selv å forstå teknikken og hjelper fint til selv ( 2 år)

Gammel 21-10-07, 21:28   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Nå ble jeg glad! Takk for flotte tips og linker. Nå skal vi øve i morgen.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.