|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
--
|
Trenger hjelp til ryggbæring med PatapumEr det mulig å få til ryggbæring alene på Patapum? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp til ryggbæring med PatapumKlarer ikke helt å forklare men jeg slenger prinsessa bak på ryggen, holder med en hånd mens jeg fester den ene selen og så holder jeg med motsatt hånd mens jeg tar på den andre.......ikke lett å forstå |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp til ryggbæring med PatapumDet er fullt mulig. Du kan ta selen rundt midja, barnet på hoftene og deretter under arma og bak på ryggen, før du drar "ryggen" rundt barnet og skulderreimene på i samme operasjon. Du kan evt. "kaste" barnet over skuldrene i stedet for å ta henne via hofta (både jeg og mitt knøtt foretrekker kast). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp til ryggbæring med PatapumJeg sette lillebror på hofte og så skyver jeg ham bak på ryggen, under armen min. Bruker mei tai men samme måte funker vel for patapum også tror jeg.
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Trenger hjelp til ryggbæring med PatapumJeg lar henne stå på f.eks en krakk eller en stein og trer selen på beina hennes før jeg selv huker meg ned og tar henne på som en sekk
|
![]() |
|
|