|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn? (VG)http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134234
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Nei ikke på vilkår!
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Ja, uten tvil. Jeg ville gjort mye for mine barn og av alle vanskelige ting å si ja til, måtte denne vært den letteste.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Aldri i verden. Jeg sliter veldig med å motivere meg til et nytt svangerskap og fødsel for egen del. Dessuten tror jeg at det kan skape masse følelsesmessig kaos.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Graviditeten hadde ikke vært noe problem, da jeg ELSKER å gå gravid. Følelsesmessig hadde jeg nok slitt litt mer siden jeg nok hadde vært ekstremt knyttet til dette barnet og nesten hadde følt det som mitt eget, tror jeg. Men det å måtte se sitt eget barn lide under det å aldri selv kunne bli gravid og å vite at man lett blir det selv ... Jeg tror nok jeg ville gjort det, iallefall vurdert det. Jeg gjør jo ALT for barnet mitt.
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Uten tvil hadde jeg med glede gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Nei, det hadde jeg ikke gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Nei, det hadde jeg ikke gjort.
![]() |
#12 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Ja uten tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Jeg kunne gjerne født et barn for datteren min, men jeg hadde hatt mye større problemer med å gå gravid, jeg blir så innmari syk av det. Håper problemstillingen aldri blir aktuell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Nei, det ville jeg ikke gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() En liten avsporing: dere som hadde vært villig til å føde deres barnebarnHvordan tror dere mennen deres hadde stillt seg til det?
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hadde dere vudert å fødd deres eget barnebarn?Nei, det kunne jeg ikke gjort. Kroppen min er ferdig med å lage babyer, og det å være surrogatmor er ikke noe for meg uansett. Ikke innenfor nær familie heller. Et barn jeg hadde båret i magen i 9 måneder ville jeg ha opplevd som mitt barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn?Ja, det tror jeg. Jeg går gjennom ild og vann for barna mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hadde dere vudert å føde deres eget barnebarn?Jeg kunne gitt bort egg til hvem som helst og jeg kunne båret fram et barn for noen andre, men ikke for noen som er så nær meg at jeg har måtte hatt et forhold til barnet etterpå.
![]() |
#20 |
Hvor: østfold
![]() Sv: En liten avsporing: dere som hadde vært villig til å føde deres barnebarnSå klart hadde han hatt noe å si, det berører jo hans liv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|