|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)http://news.independent.co.uk/world/...cle1873834.ece
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)
Du får sette i gang med å gjøre noe selv da vet du, Sitron, vet ikke anna råd jeg! Du får melde deg inni Amnesty eller noe.
![]() |
#3 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)Jeg er helt enig med deg Sitron! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)
Å, så smart.
Det er vel det som er faren for de stakkarne som sitter der. Har dere forresten sett Road to Guantanamo om de fire britiske guttene som reiste til Pakistan for å feire bryllup? Sterk film.
![]() |
#5 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)Nei, den har jeg fortsatt ikke sett. Men står på listen over "må få sett"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Det fortsetter på Guantanamo (The Independent)Det er helt utrolig at resten av verdenssamfunnet lar USA ture fram på denne måten. Lover og regler er til for å følges så lenge det gjelder deres innbyggere, men USA står tydlivis hevet over internasjonale lover i egne øyne.
![]() |
|
|