|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Oljer og omegaNoen som er flink på oljer og omega 3? Vi får ikke i tran i Herremannen. Han tar Nycomeds vanlige multivitamin mikstur for barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oljer og omegaUdo's choise inneholder vel Omega 3, 6 og 9. Men det må nok også blandes i maten, for den har en litt særegen smak.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Oljer og omegaJeg regnet litt og kom frem til at det i tran er 24 g / 100 ml av omega 3. Det er i tillegg vitamin A, D og E. Men det får han kanskje i seg nok av gjennom multivitaminen? A og D bør man jo ikke få for mye av heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Oljer og omega
Ja, jeg vurderte den også, men den var det vel litt sitronsmak av om jeg husker riktig (stemmer det?). Han spiser linfrøoljen så foreløpig holder jeg meg til den så kan jeg prøve den andre når flasken begynner å ta slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Oljer og omegaDen jeg har smakt smakte ikke sitron. Den smakte mer gress.
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Oljer og omegaStabburet har komt med ein ny kaviar med 40 (?) % meir Omega3. Den smakar godt også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Oljer og omegaSpiser han ikke fisk? Makrell i tomat på skiven gir jo mye omega 3.
![]() |
|
|