Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 20:53   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken barnevogn bør jeg velge?

Jeg har etter mye diskusjon med Barnas Hus (tidligere Barneverden) blitt enige med dem om at jeg får levere inn min gamle og skramlete Janevogn, og velge meg en ny vogn til samme sum som det jeg betalte for den gamle, ca 4500 kroner. Vognen har blitt forsøkt reparert tre ganger, og nå ville jeg ha ny.

Men jeg er så usikker på hvilken vogn jeg bør velge. De fører følgende merker: Brio, Quinny, Teutonia, Simo, Easy Walker, Bugaboo, Jane, Abc design, TFK og Carena.

Jeg ønsker meg en lett vogn, som blir relativt liten når den slås sammen, for jeg vil ha mulighet til å ha den i "lillebilen" min, en Peugeot 206. Den bør også ha svingbart hjul foran, for jeg liker å ha den funksjonaliteten på butikker etc. Men den kan ikke være ren kjøpesentervogn, for den kommer også til å bli brukt til turer etc. I tillegg bør den være passe romslig, for snuppa er en lang unge.

Det eneste jeg vet er at jeg ikke skal ha en ny Janevogn, for større drittvogn skal man lete lenge etter.

Tips?

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.