|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Sånn i forhold til en regel du har. Sitron nekter å sjekke lommene i vaskeklær og vasker heller mobilen. Hva har du gjort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg har prøvd å gjøre det med Emmas leker når hun var mindre. Plukket alt opp i en bossekk og satt ut til bosset. Javel, sa hun og ga en god faen. Etter tre dager og dagen før bossavhenting, hentet jeg de inn igjen.
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg har demontert døra til rommet til Poden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
thirtysomething
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Demontere døra - den skal jeg legge meg på minnet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må aldri true med ting en ikke kan gjennomføre, vet du.......
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Hun kunne jo ikke vite at jeg ikke skulle gjennomføre. For henne ble det jo gjennomført i hele tre dager, men hun ga en god faen. Akkurat som de gangene jeg har inndratt lørdagsgodtet. Da sitter hun blant søsken og de koser seg, hun gir totalt faen, ser barnetv og kommenterer ikke det at hun ikke får engang.
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss....litt av en sta jente du har, da.......
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jepp. Jeg har gitt opp å inndra slike ting. Hun fikk totalt anfall for noen uker siden da jeg avlyste kinoturen hennes, som hun skulle på med venninner. Da tror jeg det gikk inn.
![]() |
#11 |
Tre små T
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Tuvas leker blir gjemt unna med jevne mellomrom. Legoen har hun ikke hatt på flere uker, fordi hun ikke rydda den opp. Hun har ikke så mye leker, men er noe borte finner hun bare noe annet å leke med.....
![]() |
#12 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Hvis ungene ikke rydder vekk leker på stua, så blir disse fjernet på ubestemt tid. Nylig så gikk yndlingslegoen til minsten. Det hjalp, og han har vært flink til å rydde etter det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Det å vaske en mobil som en selv ender med å erstatte virker litt dumt synes jeg. Vi har ikke hatt slike problemstillinger her i huset enda, jeg vet at jeg ikke orker å ta kampen dersom vi bestemmer oss for å inndra noe T har gledet seg til. Da blir det så surt og leit at vi rett og slett finner andre måter å løse problemene på, kan være jeg endrer mening når han blir eldre.
![]() |
#14 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Nei, jeg har i grunnen ikke slike prinsipper. Jeg har lært meg det veldig tidlig at det blir bare bråk. Men skulle jeg komme med en trussel av noe slag, så har jeg gjennomført den. Men jeg synes det skader mer enn det hjelper. Ungene blir bare redd straffen og forstår fortsatt ikke konsekvensen av handlingen.
![]() |
#15 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Jeg la tryllestaven til storesøster i søppelkassa en dag. Hun ble helt knust! Hun er vanligvis bare snill så dette satte nok dype spor.
![]() |
#16 |
Lille tyrann
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Storesøster plaget lillebror mens vi kjørte bil. Mannen min stoppet bilen, og de tok gikk resten av veien. Det virket. Om hun tøyser nå, spør vi om hun vil gå istedet.
![]() |
#18 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Eg er på såkalla husmorferie hjå min søster. Skal vere her saman med lillebror i totalt ti dagar. Før eg reiste var eg rimelig lei av mannens manglande deltaking i heimen. Derfor lot eg rot vere rot og støv vere støv. Det såg mildt sagt jævlig ut, og eg måtte sitte på hendene mine for å ikkje sprekke og spreng-rydde/vaske/støvsuge. Eg vaska klær, men ikkje mannen sine. Han og storesøster kjem hit i morgo. Eg gledar meg til han skal pakke i kveld, for da har han ikkje reine, kurrante klær. Litt dumt at han kjem hit med berre utdaterte klær, men det får så vere!
![]() |
#19 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Bur du åleine?
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra vaske-mobil-tråden; har du noengang virkelig statuert et eksempel?Statuert et eksempel har jeg gjort. Når jeg gjør sånne ting så angrer jeg aldri. Gjort er gjort og spist er spist. |
![]() |
![]() |
|
|