|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Vinteren kommer i morgen på Østlandethttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177536 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på Østlandet.Det snødde litt i dag - nok til at vi kunne synge "det snør, det snør, tiddelibom" med god samvittighet. Men snøen ble like fort borte igjen, og jeg er like glad.
![]() |
#5 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på Østlandet*skal ut og skifte til vinterdekk nå* |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på ØstlandetDet snødde bittelitt bare idag da. Husker Halloween ifjor jeg, det var det snøkaoset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på ØstlandetDet er for tidlig med snø, jeg har akkurat begynt med sokker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på ØstlandetAhh, vinteren kan bare komme - jeg har fått nye vinterdekk på bilen!
![]() |
#13 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på ØstlandetJa, idag våknet vi opp til blå himmel, sol og over ti varme.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Vinteren kommer i morgen på Østlandet
Det samme tenkte jeg å skrive. Det begynner å bli litt ulv-ulv over værvarslene nå, synes jeg.
![]() |
![]() |
|
|