|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Jeg ville vært gift med en: | |||
mann |
![]() ![]() ![]() ![]() |
72 | 75,00% |
kvinne |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 25,00% |
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Ikke tenk på sex!!(Aha, jeg begynner å bli riktig flink til å lage tråder med fengende titler, snart kan jeg sikkert begynne på journalisthøyskolen.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Jeg hadde nok villet være gift med en mann lell. Jeg har bestandig hatt fler venner av guttekjønn enn av jentekjønn. Jeg syns mannfolk er mer behagelig og enklere å være i hus med enn kvinnfolk.
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Hvis man ser bort fra sexen ville jeg helt klart vært gift med en kvinne. En som man ha lengre samtaler med, en som ikke legger penger og andre uhumskheter på kjøkkenøya osv. Å være gift med en hjemmeværende, huslig kvinne må da være drømmen
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Definer sex ...
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Jeg ville vært gift med en mann!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Det funker ikke for meg å ikke tenke på sex altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
Ja, det synes jeg også. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne sitte på puben og drikke øl sammen med kompisene mine, mens kona var hjemme og pakket barnehagesekken.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Hvis en ikke tenker sex så vil jeg si at det er akkurat det samme hvilket kjønn det er. Da er det jo individet og personligheten som teller og jeg ser ikke noen klare kjønnsforskjeller som dytter meg mer mot et bestemt kjønn.
![]() |
#11 |
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Tror ikke jeg hadde orka å leve sammen med ei kvinne uansett så det hadde nok blitt mann ja.
![]() |
#13 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Hadde nok vært gift med en mann uansett
![]() |
#14 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!En mann uten tvil. En rolig og trygg en, som kan gjøre alt teknisk i huset. Men samtidig vaske gulv osv. Orker ikke tanken på å bo sammen med en skravlebøtte (som meg....)
![]() |
#15 |
Leser
|
Felles begeistring over en gottepose har vi her i heimen selv om vi er av opposite sex. Vi kan til og med dele en twistpose i fred og fordragelighet. Det er kanskje det viktigste kravet for et varig samliv? Ikke kjønnet, ikke husarbeidet, ikke hobbiene eller filmene man foretrekker, men om man er like gode venner etter at en pose twist er fortært? :befatter meg med livets virkelige viktige spørsmål:
![]() |
#16 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!Helt siden jeg var jentunge har jeg trivdes best sammen med hankjønnet. Jeg synes de fleste kvinnfolk kakler for mye, og henger seg opp i bagateller. Jeg liker best menn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
Du kan få min. Gjerne i bytte mot en håndtverker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ikke tenk på sex!!En kvinne tror jeg...Men ikke hvilken som helst kvinne. Jeg har delt leilighet med en venninne og det gikk utrolig bra, og av og til har vi begge lurt på hvorfor vi flytta hver til vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Peppy!
|
Vi er også gode venner etter en twistpose. Problemet er imidlertid at jeg ender opp med å spise hele, fordi han er uinteressert i denslags. Har vi et alvorlig problem, mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det heter drømmemannen det!! |
![]() |
![]() |
![]() |