Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ikke tenk på sex!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jeg ville vært gift med en:
mann 72 75,00%
kvinne 24 25,00%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 21:09   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke tenk på sex!!

(Aha, jeg begynner å bli riktig flink til å lage tråder med fengende titler, snart kan jeg sikkert begynne på journalisthøyskolen. )

Men hvis du ser bort fra sex, ville du helst vært gift med en mann eller en kvinne? Jeg ville nok helst ha vært gift med en kvinne, aller helst en skikkelig huslig en. Det er er egentlig nødvendig.

Menn må veldig gjerne svare. Er ekstra nysgjerrig på om dere innerst inne lengter etter et samliv (minus sex! Husk det) med en annen mann.

Gammel 30-10-07, 21:13   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke tenk på sex!!

Jeg hadde nok villet være gift med en mann lell. Jeg har bestandig hatt fler venner av guttekjønn enn av jentekjønn. Jeg syns mannfolk er mer behagelig og enklere å være i hus med enn kvinnfolk.

Gammel 30-10-07, 21:13   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hvis man ser bort fra sexen ville jeg helt klart vært gift med en kvinne. En som man ha lengre samtaler med, en som ikke legger penger og andre uhumskheter på kjøkkenøya osv. Å være gift med en hjemmeværende, huslig kvinne må da være drømmen

Gammel 30-10-07, 21:13   #4
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville uansett bodd sammen med en mann. Heller en kompis enn en venninne. Menn er som regel rett fram, enkle og greie å ha med å gjøre.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:14   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definer sex ...

Jeg må ha en mann rundt meg, og tror jeg hadde blitt sprø av å leve sammen med en kvinne. Går flørting, trygghetsfølelse, kosebehov, beundring og sånn innunder sex-begrepet her?

Gammel 30-10-07, 21:14   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Hvis man ser bort fra sexen ville jeg helt klart vært gift med en kvinne. En som man ha lengre samtaler med, en som ikke legger penger og andre uhumskheter på kjøkkenøya osv. Å være gift med en hjemmeværende, huslig kvinne må da være drømmen

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:14   #7
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville vært gift med en mann!!

Syns menner er mye greiere å ha med å gjøre, det er så mye nykker med damer. Sier ikke at det er problemfritt med menner, men de er enklere å ha med å gjøre. syns også at det er enklere å jobbe med menner, alt er bare rett frem og ferdig med det. Godt!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:14   #8
Shannon
Fullverdig medlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Shannon er litt kul
Standard

Det funker ikke for meg å ikke tenke på sex altså.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:15   #9
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hadde nok villet være gift med en mann lell. Jeg har bestandig hatt fler venner av guttekjønn enn av jentekjønn. Jeg syns mannfolk er mer behagelig og enklere å være i hus med enn kvinnfolk.

Ja, det synes jeg også. Jeg tenkte at jeg kanskje kunne sitte på puben og drikke øl sammen med kompisene mine, mens kona var hjemme og pakket barnehagesekken.

Gammel 30-10-07, 21:15   #10
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Hvis en ikke tenker sex så vil jeg si at det er akkurat det samme hvilket kjønn det er. Da er det jo individet og personligheten som teller og jeg ser ikke noen klare kjønnsforskjeller som dytter meg mer mot et bestemt kjønn.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:20   #11
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Tror ikke jeg hadde orka å leve sammen med ei kvinne uansett så det hadde nok blitt mann ja.

Gammel 30-10-07, 21:23   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvinne. Lange samtaler rundt detaljer, felles begeistring over en godtepose, felles ønske om ryddige skuffer ... Jo, kvinne.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:23   #13
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde nok vært gift med en mann uansett

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:26   #14
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En mann uten tvil. En rolig og trygg en, som kan gjøre alt teknisk i huset. Men samtidig vaske gulv osv. Orker ikke tanken på å bo sammen med en skravlebøtte (som meg....)

Gammel 30-10-07, 21:28   #15
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Kvinne. Lange samtaler rundt detaljer, felles begeistring over en godtepose, felles ønske om ryddige skuffer ... Jo, kvinne.

Felles begeistring over en gottepose har vi her i heimen selv om vi er av opposite sex. Vi kan til og med dele en twistpose i fred og fordragelighet. Det er kanskje det viktigste kravet for et varig samliv? Ikke kjønnet, ikke husarbeidet, ikke hobbiene eller filmene man foretrekker, men om man er like gode venner etter at en pose twist er fortært? :befatter meg med livets virkelige viktige spørsmål:

Gammel 30-10-07, 21:30   #16
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Helt siden jeg var jentunge har jeg trivdes best sammen med hankjønnet. Jeg synes de fleste kvinnfolk kakler for mye, og henger seg opp i bagateller. Jeg liker best menn.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:35   #17
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him;

Jeg ville nok helst ha vært gift med en kvinne, aller helst en skikkelig huslig en.

Du kan få min. Gjerne i bytte mot en håndtverker.

Jeg hadde aldri klart å være gift med en kvinne. Vi hadde nok endt opp med å forstå hverandre i hel og drepe hverandre i PMS-perioder.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:36   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

En kvinne tror jeg...Men ikke hvilken som helst kvinne. Jeg har delt leilighet med en venninne og det gikk utrolig bra, og av og til har vi begge lurt på hvorfor vi flytta hver til vårt.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:44   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Felles begeistring over en gottepose har vi her i heimen selv om vi er av opposite sex. Vi kan til og med dele en twistpose i fred og fordragelighet. Det er kanskje det viktigste kravet for et varig samliv? Ikke kjønnet, ikke husarbeidet, ikke hobbiene eller filmene man foretrekker, men om man er like gode venner etter at en pose twist er fortært? :befatter meg med livets virkelige viktige spørsmål:

Vi er også gode venner etter en twistpose. Problemet er imidlertid at jeg ender opp med å spise hele, fordi han er uinteressert i denslags. Har vi et alvorlig problem, mon tro?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:45   #20
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vi er også gode venner etter en twistpose. Problemet er imidlertid at jeg ender opp med å spise hele, fordi han er uinteressert i denslags. Har vi et alvorlig problem, mon tro?

Nei, det heter drømmemannen det!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.