Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sende nå eller vente til jul?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 18:00   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sende nå eller vente til jul?

For noen måneder siden hadde vi besøk av to jenter fra en annen by. Egentlig barn av min søsters venner. De overnattet her når foreldrene var i bryllup.

Mazungen elsker disse jentene og den eldste av dem hadde et stort ønske et "lag ditt eget viskelær" greie som hennes venninne hadde kjøpt her i byen. Hun hadde lett overalt. Jeg har sjekket siden, og fikk tips nå om en butikk som kunne ha, (på en liten butikk utenfor sentrum). Var der i dag og de hadde en.

Jeg fikk bare en pakke så jeg får ikke gitt likt til begge jentene. Da er det nesten bedre å gi dem det sammen. Men er det teit å sende den nå, eller skal jeg vente til jul.

Jeg er redd det blir teit å sende en julegave, for da begynner kanskje de og gjøre gjengjeld og det er ikke poenget her. Det er jo bare morsomt å oppfylle en 11 årings ønske.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:23   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sende nå eller vente til Jul?

Så snill du er! Jeg hadde sendt nå.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:26   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende nå eller vente til jul?

Da hadde jeg sendt den nå.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 18:33   #4
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Send nå.
Snilt da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:02   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde sendt den nå, snilt gjort av deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:03   #6
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde sendt nå! Hvor fikk du tak i det forresten?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:36   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send den nå med en liten hilsen og takk for sist.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 19:52   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Hadde sendt nå! Hvor fikk du tak i det forresten?

Ettert tips fra en dame når jeg spurte etter det på NOMI (hadde prøvd alle tidligere i høst) og en kunde blandet seg og sa hun hadde sett det på Øksendals på Byåsen Butikksenter.

Jeg prøvde Øksendals i byen og de sa HÆ`?

Men på BB senteret hadde de en slik pakke.

Utgitt i norge av Egmont står det på pakken.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.