Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Houseofkids.dk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 16:56   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Houseofkids.dk

Noen som har handlet derfra? Fornøyd?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 17:02   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Houseofkids.dk

Jeg kjøpte derfra for ca 1 år siden. Ingen klager fra meg.

Etter en uke hadde jeg ikke fått pakken, og sendte mail og etterlyste den. Jeg fikk svar med en gang (noe som jo er positivt) og det viste seg at det var posten som somlet, ikke de.

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 02-11-07 kl 17:11.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 20:28   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for svar Handlet du for over 200,-?

When tomorrow comes

Sist redigert av Embriksmamma : 02-11-07 kl 21:34.
Gammel 02-11-07, 20:45   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo omtrent ikke til å unngå å handle for over 200 kr. Jeg handlet nettopp for 3000 fra en dansk butikk, og uerfaren som jeg er, så jeg ikke at den totale regningen ble på 5500,- inkl porto, mva og toll.

Gammel 02-11-07, 21:33   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er jo omtrent ikke til å unngå å handle for over 200 kr. Jeg handlet nettopp for 3000 fra en dansk butikk, og uerfaren som jeg er, så jeg ikke at den totale regningen ble på 5500,- inkl porto, mva og toll.

Å hjelp! Hvordan kan det bli så mye? Noen som vet hvordan det regnes ut? Hadde vært kjekt å finne ut hvor mye jeg må ut med... Klarte ikke å motstå fristelsen og handlet netttopp hos Houseofkids for 1300,-.

When tomorrow comes
Gammel 02-11-07, 23:01   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handlet innenfor EU og er således høyt hevet over tollproblematikk ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 23:05   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Ah, heldiggris

When tomorrow comes
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.