|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Min hund (ventetiden)Jeg har litt lyst til å lage en tråd om hunden min. Har ikke fått den enda, men det skjer ting nå, og kanskje allerede i desember er jeg hundeeier. Hvis ikke, må jeg vente til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Morsomt bilde. Det vises tydelig at dette er en sterk hund, men det bør ikke skremme deg. Jeg håper du ikke trenger å vente for lenge.
![]() |
#3 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Dette var altså i juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Hvis du får en valp i hus, blir du nok mange erfaringer rikere. Små valper må lære å ikke tisse inne bl.a., så den første tiden må du ha tålmodighet. De må luftes etter soving, mat og leking. Så er det trening til å gå i bånd.
![]() |
#5 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Jeg må helt ærlig si at jeg synes det er galskap å begynne med en sånn hund når man er "nybegynner" på hundefronten. Men jeg ønsker deg lykke til. Hvis du er innstillt på det og går 110% inn for å få det til å gå bra så gjør det nok det!
![]() |
#6 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Det ble september. Jeg hadde vikariatet som negledesigner og jeg fikk en leieboer som ble med på å betale på husleia slik at økonomien min ble litt romsligere. Jeg følte nå at det ikke skulle stå på pengene om når jeg skulle skaffe hund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Alle hunder er forskjellige. Selv er "jeg" en blanding av dalmatiner, shaefer og rottweiler. Man skulle tro at jeg er livsfarlig, men jeg er verdens snilleste hund sier eierne. Jeg lar lillegutt krype på meg, han tar lekene mine ut av munnen min, og jeg elsker å slikke ham. Men da roper alle at jeg skal holde opp, fordi de synes ikke noe om min søte våte tunge. Ellers liker jeg å se på dyreprogrammer, da bjeffer jeg på alt av dyr. Til å med dyr i tegneserier.
![]() |
#8 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Jeg har i hele september lest og lært om hunder, men jeg føler ikke at det er nok. Og selvfølgelig er det ikke nok. De fleste lærdommene må man få av praktisk erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Jøss for en stor hund. Kanskje en sånn sak egner seg til trekkhund av barn i liten sulky? Han virker i hvertfall sterk nok.
![]() |
#10 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Jeg har bestemt meg! Det blir Amerikansk Bulldog på meg. Jeg er forberedt på de negative sidene ved rasen, og selv om det er store variasjoner på individene, er det viktig å ta utgangspunkt i at det verste ligger i hunden, og at man forebygger for at dette skal få utløp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)
Ted er gedigen. Min hund blir ikke like stor. Jeg skal ha tispe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
Er det denne hunden som er i avataren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Det er stas med valp! Personlig ville jeg nok valgt en anne rase som førstegangs hundeeier men. Jeg ser jo at du har reflektert rundt dette, så da gjenstår bare å si:
![]() |
#15 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Ønsker deg lykke til og håper du får en hund du blir fornøyd med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
Skjønner godt at du gleder deg, det er en flott rase. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)På lørdag reiser jeg for å snakke med oppdretteren. Både gleder og gruer meg. Hundemennesker bruker ofte å være innmari sære, men jeg bruker normalt å nå fram til de fleste mennesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Lykke til !!
![]() |
#20 |
Passiv
![]() Sv: Min hund (ventetiden)Det ble ingen tur den lørdagen vi hadde avtalt å møtes, for noe kom i veien for oppdretteren. Men nå i helga var jeg der, og hadde en kjempefin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|