|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Hva mener dere? Er Barne-TV noe bra for småbarna? Sist redigert av nam : 03-11-07 kl 21:28. Årsak: Trodde Barne-TV på NRK het barnetimen. :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Barnetimen på NRK uegnet for småbarn?Mener du Barne-tv? Og mener du i så fall dette alvorlig?!
![]() |
#4 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetimen på NRK uegnet for småbarn?Eg er heilt einig med Tinetoff |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Barnetimen på NRK uegnet for småbarn?
Jeg signerer Tinetoff dersom du mener Barne-TV. Noen dager er mindre egnet for små barn enn andre dager, det merker jeg best på at gutten min på 2.5 år synes det er kjedelig. Men det er veldig lite jeg ikke synes er egnet for ham. Noen ganger kan det bli litt skummelt, men da sier han fra. Forøvrig er jeg ikke opptatt av om jeg "vet hva som kan komme" for jeg ser stort sett på sammen med ham og ser hva som kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Barnetimen på NRK uegnet for småbarn?I den grad de tar opp vanskelige tema så er det jo ofte aktuelle ting, som barn gjerne fanger opp uansett, og det gir en forlaring på deres nivå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Ingen varige meeeeen (hvordan får man til sånn strek over?) her heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Jeg tror hun snakker om barnetimen, altså. Monstermat og sånne ting.
![]() |
#10 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?
Sånn oppfattet jeg også det.
![]() |
#11 |
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetimen på NRK uegnet for småbarn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Jeg kan da ikke sjekke HI hver gang jeg leser et nytt innlegg.
![]() |
#15 |
er her
|
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Det er svært sjelden jeg opplever at temaene er upassende for små barn, men det krever at noen er tilstede for å forklare dersom det kommer frem ting som kan være vanskelig å skjønne for de minste. At tre åringen ikke synes enkelte ting er noe gøy å se på er vel en helt annen ting.
Ole Brumm -04, -08, -11, -14 ![]() Sist redigert av Ole Brumm : 03-11-07 kl 22:09. Årsak: La til litt om Fabrikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå bor ikke jeg i Norge, og kan ikke si om norsk barneTV/barnetime er bra eller ikke. Men jeg mener, i motsetning til deg, at det er viktig at barn får lære om død og andre vanskelige ting i program som er tilpasset nettopp barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Seriøst.. Dere som tror at alle foreldre sitter å virkelig ser barnetv hver eneste dag sammen med barna tar da feil. Mulig at flesteparten her inne gjør det, men det gjelder ikke resten av Norge. Debatten jeg startet er om Barne-tv er uegnet for småbarn.. -Så det dere sier er uegnet om foreldrene ikke sitter der sammen med barnet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Er det noen som har sagt det da? Barne-tv er da beregnet for barn også opp i skolealder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barne-TV på NRK uegnet for småbarn?Jeg har ikke noe problem med det meste som sendes på barne-TV, sønnen min er tre år. Noen ganger ser han på alene, noen ganger sammen med oss. Noen ganger syns han noe kan vøre skummelt eller rart, da snakker vi om det. Selv om han hører om andre barn som er redd for monstre under senga så bli jo ikke han det helt automatisk.
![]() |
|
|