|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Travelt opptatt
|
![]() Jenta mi fryser :(Jeg har hele tiden prøvd å kle på ungen like mye som jeg kler på meg selv. Vil jo ikke gå i den fella som mange gjør og ha på alt for mye klær. Men nå må jeg bare innse at dette ikke fungerer. Jenta har tydeligvis gått og frøset i hele høst.
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jenta mi fryser :(Hadde vi hatt 16 grader i stua hadde jeg gått rundt og hakket tenner. Brrrrrr.
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jenta mi fryser :(16-18 grader er soveromstemperatur, dvs passe kjölig. De fleste har det nok varmere enn det i stua si.
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jenta mi fryser :(16 grader i stua hadde jeg dødd av. Vi hadde det i fjor jul mens huset var uten kledning og jeg frøys hele tida. 20 bør det minst være i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jenta mi fryser :(16 grader er vel litt i underkant av hva folk flest regner som vanlig stuetemperatur.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jenta mi fryser :(Det var godt at du fant ut dette. Det er slett ikke alltid det er riktig å ha det samme på barna som en har på selv. Et godt eksemel er jo en mamma som går og triller vogna i raskt tempo, mens babyen ligger stille og sover i vogna... Jeg ville hatt ganske mye på meg hvis jeg skulle ligge ute og sove i kuldegrader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tankefull
|
![]() Sv: Jenta mi fryser :(Vet hvordan det er ja. Gravid selv og må tenke meg både to og tre ganger om før jeg kler på Trollet mitt. Jeg er alltid nødt å sjekke tempratur, min egen måler er visst helt feil om dagen.
![]() |
|
|