|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pannekaker som middagVi steker vanlige pannekaker med sukker og syltetøy til middag ja, en gang i mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pannekaker som middagCa en gang i måneden (når mannen finner det for godt) lager han fleskepannekaker med bacon. Jeg bruker syltetøy til fordi jeg er en søtmons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Pannekaker som middagFørst suppe, så pannekaker. (Uten grovmel, men med mange egg, og syltetøy til.) Vi har det ikke så veldig ofte, én gang i måneden, kanskje? Det synes jeg er helt greit.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Pannekaker som middagJeg lager pannekaker med masse egg for å få i ungene protein. Da er det symbolsk med hvetemel og sukker i dem, og de spises med skinke, ost og ketchup. |
![]() |
![]() |
#11 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pannekaker som middagJeg lager pannekaker til middag iblant ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Pannekaker som middag
For meg er pannekaker dessert på lik linje med vafler, boller etc. Ikke middag. I min barndom ble det en sjelden gang servert pannekaker til middag. Med sukker og syltetøy. Dette er ikke noe jeg gjør. For meg har pannekaker ingenting med middag å gjøre. Det er ikke det at jeg tror noen hadde dødd av å spise det til middag en gang i året eller to, men det er like fjernt som middagsmat for meg som for eksempel muffins til middag. Selv om vi altså hadde det hjemme da jeg vokste opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
Samme her - og med sukker. Jeg er vokst opp med pannekaker som vanlig middag. Når mannen sier vi kan ha vafler til middag, derimot, protesterer jeg.
![]() |
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Pannekaker som middagJeg innrømmer at jeg aldri har smakt pannekaker som annet enn middagsmat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
«Noen» sensurerte visst bort det faktum at hun pleier å spise pannekaker med fullsukret bringebærsyltetøy OG sukker på én gang. Det knaser jo så deilig.
![]() |
#17 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Pannekaker som middagNår vi har pannekaker til middag, så har i sprøstekt bacon, poteter og smeltet smør inni. Det er dødsdigg! :sikle:
![]() |
#18 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Pannekaker som middagPannekaker er veldig vanlig til middag her oppe. ikke hos oss. For jeg liker det ikke.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Pannekaker som middagHer er det ytterst sjelden pannekaker som middag, da er det i så fall fleskepannekaker.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Pannekaker som middagVi også spiser pannekaker av og til -ungene elsker det. Med sukker på. |
![]() |
![]() |
|
|