Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Etterlysning: Bokstavkjeks

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 12:58   #1
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Etterlysning: Bokstavkjeks

Da jeg var liten fantes bokstavkjeks. Jeg mener å huske jeg synes alt med denne kjeksen var fantastisk. De smakte godt, i tillegg til at man kunne "leke med maten" med god samvittighet og uten å få kjeft

Finnes disse fortsatt?

Jeg vet det ble dannet en støttegruppe for å få tilbake banan-twisten, og undres litt over at det aldri ble dannet en for bokstavkjeksen. Eller er det bare jeg som plutselig, i et anfall av ren nostalgi, savner denne kjeksen?

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:00   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlysning: Bokstavkjeks

De finnes absolutt, og i tråd med regjerende trender har de lavere sukkerinnhold og inneholder noe grovt mel, tror jeg, og lurer på om de er uten herdet fett også? Firkantede bokser formet som en bil, i et par forskjellige farger. (Du kan se her for bilde: http://www.saetre.no/) Og de var fremdeles gode, om enn litt søte etter min nå voksnere smak.

Gammel 05-11-07, 13:01   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er tilbake, ja, i den forfatningen som Skilpadda beskriver. Først syntes jeg de var gode, men nå har jeg konkludert med at de har en rar ettersmak. :kjenner av barnekjeks:

Gammel 05-11-07, 13:01   #4
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Bokstavkjeksen ble relansert i fjor, visstnok i en noe sunnere variant enn för, men like gode er de hvertfall. Har sett dem på alle daglivarebutikkene heromkring.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:01   #5
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp, de finnes fremdeles! Og er farlige gode!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:02   #6
snus
Fullverdig medlem

snus sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

De finnes fortsatt vi kjøper de på KIWI veldig populært her

Gammel 05-11-07, 13:03   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De finnes absolutt, og i tråd med regjerende trender har de lavere sukkerinnhold og inneholder noe grovt mel, tror jeg, og lurer på om de er uten herdet fett også? Firkantede bokser formet som en bil, i et par forskjellige farger. Og de var fremdeles gode.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De er tilbake, ja, i den forfatningen som Skilpadda beskriver. Først syntes jeg de var gode, men nå har jeg konkludert med at de har en rar ettersmak. :kjenner av barnekjeks:

Dere kom meg i forkjöpet der. Men nå fikk jeg lyst på bokstavkjeks..

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:30   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er jo blitt solgt OVERALT i alle butikker i over ett år nå, folk må jo være blinde for å ikke ha sett dem. (Evt. bo på en liden øde plass der de bare selger melk og kneipp).

Den finnes til og med i jule-utgave nå.

Gammel 05-11-07, 13:33   #9
Shannon
Fullverdig medlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Shannon er litt kul
Standard

De er visst ikke så sunne som de kan virke.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:42   #10
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

De finnes, og barna elsker dem!

Gammel 05-11-07, 13:42   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De er jo blitt solgt OVERALT i alle butikker i over ett år nå, folk må jo være blinde for å ikke ha sett dem.

Eller ikke være så opptatt av kjeks.

Gammel 05-11-07, 13:45   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja men de står jo pallevis overalt, rett i trynet på folk synes jeg. Jeg hadde ikke gått glipp av dem om jeg så VILLE, og jeg liker ikke engang kjeks.

Gammel 05-11-07, 14:42   #13
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

De er jo blitt solgt OVERALT i alle butikker i over ett år nå, folk må jo være blinde for å ikke ha sett dem. (Evt. bo på en liden øde plass der de bare selger melk og kneipp).

Den finnes til og med i jule-utgave nå.

De selges t.o.m i den ytterste utkant, altså. Vi har melk, kneip og bokstavkjeks.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:43   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jøss. En sofistikert utkant du bor i.

Gammel 05-11-07, 14:49   #15
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Ivrig er litt kul
Standard

Det var godt å høre at de finnes! Kom over et bilde av meg selv som liten med bokstavkjeks, og kom til å tenke på hvor stor stas det var.

Jeg er nok av den typen som elegant må lukke øynene forbi kjeks-reolene for at ikke fristelsen skal bli for stor og handlevognen full

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 14:55   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg troor bokstavkjeksene smakte bedre da jeg var liten (mer hvetemel og sukker i dem da. ), men det kan hende det bare er fordi smaksløkene mine tross alt har forandret seg i løpet av 20 år.

Gammel 05-11-07, 14:57   #17
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jøss. En sofistikert utkant du bor i.

Ja, ikke sant?

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 16:06   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bor på et slikt øde sted, men vi har dem her.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 16:09   #19
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Hvor: Bergen
Unagi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

De er visst ikke så sunne som de kan virke.

Det står på de at de har så og så mindre sukker. Men det er i forhold til tom og jerry kjeks, som har en del sukker i seg har eg hørt. Men at det er fullkorn i de er visst bra.

Gammel 05-11-07, 16:14   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

De er jo blitt solgt OVERALT i alle butikker i over ett år nå, folk må jo være blinde for å ikke ha sett dem. .

Neida man må ikke være blinde ,men når man ikke går forbi kjeks hyllen på rema når man handler så ser man de ikke

Har kjøpt de en gang. Og ingen av oss likte de

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.