Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mobiltelefoner i kinosalen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 13:27   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobiltelefoner i kinosalen ...

Jeg blir sinnssyk. Nå er det sikkert ingen her inne som gjør sånt () men blir ikke dere også irritert når folk sitter og lyser opp halve salen med mobiltelefonene sine under filmen? Hva tenker sånne folk med? Jeg var på kino i helgen og jeg tror minst 20 stykker nedover i salen satt med mobiltelefonene sine, enkelte under HELE filmen! De lyser jo opp noe helt for jævlig de telefonene, og jeg fikk små lysglimt i sideblikket hele tiden.

Jeg kjenner jeg får lyst til å drepe, faktisk.

Sist redigert av Dixie Diner : 05-11-07 kl 14:41.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:29   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!

That's a no-no. Jeg har mobilen med, på lysløs, og gjemt nede i veska i tilfelle det tikker inn en eller annen krisemelding ang. barna eller morfar. : alltid beredt :

Skal den ses på skal den skjermes så den ikke sjenerer andre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:31   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har jo hendt at jeg har måttet se på telefonen av og til når vi har hatt barnevakt osv, men da bøyer jeg meg ned og ser på den i veska og får det fort overstått. Jeg har den selvsagt alltid på lydløs, man har da folkeskikk. Jeg blir så irritert at jeg koker ...

Gammel 05-11-07, 13:31   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du får gå på kino i Stavanger, der sperrer de mobilsignalene.

Gammel 05-11-07, 13:33   #5
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir direkte arg av mobiltelefoner og folk som skravler under filmen. Da jeg skulle se den siste Harry Potter var det fullt av ungdom som både tastet og snakket i telefonen og med hverandre. Jeg har lært og går nå på den siste forestillingen. Men det må da være fullstendig unødvendig å holde på slik. Egentlig burde de kastes ut av kinosalen om de er så opptatt med telefonen at de ikke har tid til å se på filmen...

Barnekino er selvsagt unntak.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:34   #6
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En ting er å glemme å skru av ringetonen. En annen ting er de som svarer når det ringer, og halvhøyt hvisker "Du, jeg er på kino jeg nå så jeg kan ikke snakke. Ja ja, uhm, uhm, snakkes senere. Hadet". Det er jo bare å la være å svare eller avbryte det, så skjønner den som ringer at man ikke kan snakke!

Inni meg roper jeg SLUTT Å SNAKKE I DEN ?*€"&* MOBILEN! Men jeg er altfor sjenert til å si det høyt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 13:40   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Barnekino er selvsagt unntak.

Ikke når det gjelder telefonbruk, vel?

Gammel 05-11-07, 13:44   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Du får gå på kino i Stavanger, der sperrer de mobilsignalene.

Ja jeg vet de gjør det i de tre nederste salene (6,7,8), men gjelder det for de oppe også? Og det er vel bare fordi de ligger i en "kjeller", at det ikke finnes signaler der? Uansett er det jo genialt, jeg kom ikke på det. Sandnes kino er jo 3048394 ganger bedre enn Stavanger, så jeg går aldri der, men det skal jeg jammen revurdere fra nå av!

Det burde stått en vakt i salen under hver film, som passet på at folk holdt kjeft og ikke fiklet med mobilene sine!

Gammel 05-11-07, 13:46   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Det er en uting!!

Gammel 05-11-07, 14:09   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært lysglimteren en gang. Da var mellomste ca 6 uker og jeg var og så Ringenes herre. Første og siste gang og jeg skjulte det så godt jeg kunne. Har all forståelse for at det er irriterende.

Gammel 05-11-07, 14:21   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg snakker ikke om de som prøver å skjule det, jeg måtte gjøre det selv en gang da vesla var 5-6 uker og vi så den siste Ringenes Herre-filmen (for et sammentreff, hehe). Men jeg ser hele tiden folk som sitter med mobilen oppi trynet på andre og lyser opp halve salen, og som sender under HELE filmen. Hvis filmen er så kjedelig kan de vel heller gå ut og sms'e, istedet for å plage alle andre.

Gammel 05-11-07, 14:44   #12
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har vært lysglimteren en gang. Da var mellomste ca 6 uker og jeg var og så Ringenes herre. Første og siste gang og jeg skjulte det så godt jeg kunne. Har all forståelse for at det er irriterende.

Det husker jeg.

Gammel 05-11-07, 14:46   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Uffda var filmen så kjedelig?

Her bruker vi nok ikke mobilen på kino.

Gammel 05-11-07, 14:49   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Det husker jeg.

Du mener de få gangene under filmen du ikke sov?

Gammel 05-11-07, 14:56   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg blir like svimmel hver gang jeg leser av Nabbe SOVNET under Ringenes Herre. :skuddpremie:

Gammel 05-11-07, 14:57   #16
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja jeg vet de gjør det i de tre nederste salene (6,7,8), men gjelder det for de oppe også? Og det er vel bare fordi de ligger i en "kjeller", at det ikke finnes signaler der? Uansett er det jo genialt, jeg kom ikke på det. Sandnes kino er jo 3048394 ganger bedre enn Stavanger, så jeg går aldri der, men det skal jeg jammen revurdere fra nå av!

Det burde stått en vakt i salen under hver film, som passet på at folk holdt kjeft og ikke fiklet med mobilene sine!

Jeg opplevde det sist i sal 5 og den er jo over jorden. Egentlig en bra ide, men jeg synes jo det er litt greitt om f.eks barnevakten kan nå oss om det skulle være krise. Men men folk klarte sikkert å gå på kino og ha barnevakt før mobiltelefonens tid også.
Jeg liker faktisk også best Sandnes kino, og vi drar som regel dit.

Gammel 05-11-07, 15:19   #17
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke når det gjelder telefonbruk, vel?

Telefonbruk er fy, fy uansett ja.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:24   #18
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarer på meldinger mens jeg er på kino. De fleste gangene jeg har vært på kino har vært i forbindelse med jobb og da er det som regel jenteungen som sender melding. Da svarer jeg.

Gammel 05-11-07, 15:40   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mer sjokkerende å sovne under Ringenes Herre enn å sende meldinger. : ser stygt på Nabbe :

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:49   #20
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

That's a no-no. Jeg har mobilen med, på lysløs, og gjemt nede i veska i tilfelle det tikker inn en eller annen krisemelding ang. barna eller morfar. : alltid beredt :

Skal den ses på skal den skjermes så den ikke sjenerer andre.

Enig.. Ofte bøyer jeg meg ned i veska for å unngå lysglimt for andre. Men jeg overmåte opptatt av å vise hensyn til andre.
Ingen viste hensyn til meg, når personen bak meg spiste tvist under hele filmen. Da synes jeg heller lysglimt er greier.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.