|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mobiltelefoner i kinosalen ...Jeg blir sinnssyk. Nå er det sikkert ingen her inne som gjør sånt (
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 05-11-07 kl 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!That's a no-no. Jeg har mobilen med, på lysløs, og gjemt nede i veska i tilfelle det tikker inn en eller annen krisemelding ang. barna eller morfar. : alltid beredt : |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Ja, det har jo hendt at jeg har måttet se på telefonen av og til når vi har hatt barnevakt osv, men da bøyer jeg meg ned og ser på den i veska og får det fort overstått. Jeg har den selvsagt alltid på lydløs, man har da folkeskikk. Jeg blir så irritert at jeg koker ...
![]() |
#5 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg blir direkte arg av mobiltelefoner og folk som skravler under filmen. Da jeg skulle se den siste Harry Potter var det fullt av ungdom som både tastet og snakket i telefonen og med hverandre. Jeg har lært og går nå på den siste forestillingen. Men det må da være fullstendig unødvendig å holde på slik. Egentlig burde de kastes ut av kinosalen om de er så opptatt med telefonen at de ikke har tid til å se på filmen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!En ting er å glemme å skru av ringetonen. En annen ting er de som svarer når det ringer, og halvhøyt hvisker "Du, jeg er på kino jeg nå så jeg kan ikke snakke. Ja ja, uhm, uhm, snakkes senere. Hadet". Det er jo bare å la være å svare eller avbryte det, så skjønner den som ringer at man ikke kan snakke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!
Ja jeg vet de gjør det i de tre nederste salene (6,7,8), men gjelder det for de oppe også? Og det er vel bare fordi de ligger i en "kjeller", at det ikke finnes signaler der? Uansett er det jo genialt, jeg kom ikke på det. Sandnes kino er jo 3048394 ganger bedre enn Stavanger, så jeg går aldri der, men det skal jeg jammen revurdere fra nå av!
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Det er en uting!!
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg har vært lysglimteren en gang. Da var mellomste ca 6 uker og jeg var og så Ringenes herre. Første og siste gang og jeg skjulte det så godt jeg kunne. Har all forståelse for at det er irriterende.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Ja, jeg snakker ikke om de som prøver å skjule det, jeg måtte gjøre det selv en gang da vesla var 5-6 uker og vi så den siste Ringenes Herre-filmen (for et sammentreff, hehe). Men jeg ser hele tiden folk som sitter med mobilen oppi trynet på andre og lyser opp halve salen, og som sender under HELE filmen. Hvis filmen er så kjedelig kan de vel heller gå ut og sms'e, istedet for å plage alle andre.
![]() |
#12 |
Skrekkøgle
|
Det husker jeg.
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Uffda var filmen så kjedelig?
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg blir like svimmel hver gang jeg leser av Nabbe SOVNET under Ringenes Herre. :skuddpremie:
![]() |
#16 |
Javel
|
Jeg opplevde det sist i sal 5 og den er jo over jorden. Egentlig en bra ide, men jeg synes jo det er litt greitt om f.eks barnevakten kan nå oss om det skulle være krise. Men men folk klarte sikkert å gå på kino og ha barnevakt før mobiltelefonens tid også.
![]() |
#18 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Mobiltelefoner i kinosalen!Jeg svarer på meldinger mens jeg er på kino. De fleste gangene jeg har vært på kino har vært i forbindelse med jobb og da er det som regel jenteungen som sender melding. Da svarer jeg.
![]() |
#20 |
Tilpasser tittel
|
Enig.. Ofte bøyer jeg meg ned i veska for å unngå lysglimt for andre. Men jeg overmåte opptatt av å vise hensyn til andre.
![]() |
|
|