|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
godt brukt
|
Ull til nyfødteOk jeg innser at jeg snart må få utstyret i hus. Mangler det meste da forrigemann var et sommerbarn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ull til nyfødteNøstebarn!
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Ull til nyfødteJoha har fått nydelig heldress og bukse/jakke i ubehandlet ull. Ikke så dyrt som endel annet ubehandlet.
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Ull til nyfødteDe har noen deilige sånne flece-dresser (til ute) med hette til babyer. Vi fikk en slik en i 68 til fødselen, og den har han brukt nesten hele tiden, og den passer enda nå som han er 10 måneder og 75 cm). Jeg så de hadde likens på bånsull, men med sånn klaff til å "lukke" ermet inne, slik at det ble en slags vott over hendene på babyen. Det så genialt ut.
|
|
|
#6 |
|
godt brukt
|
Sv: Ull til nyfødte
Ja vi har sett de og ønsket oss en. De ser geniale ut. Str 68 er sikkert lurt ja. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Står på egne ben
Sv: Ull til nyfødteKrokofanten har fått inn noen kjempefine undertøyssett nå til babyer. Det er body og longs med fot. De starter på str. 60, så de blir kanskje litt store til helt nyfødt, men det kommer litt ann på hvor stor babyen er også. Sist redigert av Elisabet : 12-11-07 kl 15:25. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Ull til nyfødteVi har den ullflecce dressen som DM snakker om fra nøstrebarn. Har noen flecce dresser til overs nå ja. Bruker jo ikke annet. den er så god og myk og varm. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ull til nyfødteJeg sverger til Janus.
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Høres ut som et godt valg.
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Ull til nyfødteTa deg en tur på Bånnsull og bli fattig. Jeg blir alltid kvitt penger der. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
godt brukt
|
I know. Det er lett å miste en del peng der. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Ull til nyfødteJeg skulle ikke ha noe og ramlet ut med en øyenstikker, noen blyanter og ett eller annet som jeg ikke husker. |
|
|
|
![]() |
|
|