Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mannfolk kan se på damen gjennom speil på do ... (Aftenposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 21:37   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Mannfolk kan se på damen gjennom speil på do ... (Aftenposten)

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2094322.ece

Vet ikke om jeg ville hatt så lyst til å gå på den doen?

Dere?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:39   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannfolk kan se på damen gjennom speil på do..

Hva er vitsen?

Gammel 09-11-07, 21:40   #3
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Mannfolk kan se på damen gjennom speil på do..

Håper det er advarsler på doen da, er ikke alle som har lest dette sikkert.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:43   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannfolk kan se på damen gjennom speil på do ... (Aftenposten)

Jøss. Det var da et idiotisk påfunn.

Gammel 09-11-07, 21:43   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kunne sikkert ha vaska hendene mine der.. Ser ikke problemet med det. Jeg sminker meg aldri på sånne steder uansett.

Men hørtes litt mannssjåvinistisk ut hele greiene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:47   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha noe så latterlig. På grensen til hysterisk morsomt. Tror jeg hadde sneket meg inn på mannfolkdassen og spionert litt.

Gammel 09-11-07, 21:54   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Æsj. Teit.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 21:57   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Jøss. Bruke masse penger på et så idiotisk påfunn?

Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:00   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Kunne sikkert ha vaska hendene mine der.. Ser ikke problemet med det. Jeg sminker meg aldri på sånne steder uansett.

Men hørtes litt mannssjåvinistisk ut hele greiene.

Samme tenker jeg. Mon tro hva som hadde skjedd hvis det hadde vært omvendt, at jentene kunne sett på guttene som lufta snabben i pissuaret?

Gammel 09-11-07, 22:03   #10
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Latterlig!

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:36   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nei, men tenk på alle dem som sminker seg, gjør seg til, lager trutmunn, fikser på holdningen, løfter på puppene, lener seg frem med utringningen og tar på ny lipliner, kjøper tamponger eller kondomer av automater osv.

Invaderende.

Gammel 09-11-07, 22:38   #12
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Samme tenker jeg. Mon tro hva som hadde skjedd hvis det hadde vært omvendt, at jentene kunne sett på guttene som lufta snabben i pissuaret?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:38   #13
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Fjollete påfunn og rett og slett utidig.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:41   #14
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nei, men tenk på alle dem som sminker seg, gjør seg til, lager trutmunn, fikser på holdningen, løfter på puppene, lener seg frem med utringningen og tar på ny lipliner, kjøper tamponger eller kondomer av automater osv.
Invaderende.

Helt enig, synes det er et grovt overtramp. I tillegg var det visst ikke meningen at det skulle bli kjent før åpning, dette er hentet fra artikkelen:

Nattklubben åpner lørdag, men det spørs om så mange jenter lar seg lure av enveisspeilet etter omtalen i flere medier.

Gammel 09-11-07, 22:43   #15
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge det opplyses om det, ser jeg ikke helt problemet. Men jeg hadde nok ikke gått på den nattklubben.

Gammel 09-11-07, 22:46   #16
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Så lenge det opplyses om det, ser jeg ikke helt problemet. Men jeg hadde nok ikke gått på den nattklubben.

Det kan jo være et problem for de jentene som har lyst til å bruke nattklubben. Er ikke alle som synes noe om å bli beglodd når man er på do, jeg synes det er særlig suspekt at det er kun jentene som blir kikket på.

Gammel 09-11-07, 22:49   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Invaderende.

Ja jeg tenkte på de.. men jeg tror jeg skulle klart å gått på do der om det var eneste utvei. Men likte ikke helt ideen om det nei. Da kunne han like greit laget felles toalett alle ser på alle.

som sagt mannssjåvinistisk sted. Som med danseburene. er det med tanke på damene som skal se menn danse der kanskje? Tvilsomt at det er det som er baktanken selv om begge kjønn sikkert kommer til å være representert.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 22:50   #18
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det kan jo være et problem for de jentene som har lyst til å bruke nattklubben. Er ikke alle som synes noe om å bli beglodd når man er på do, jeg synes det er særlig suspekt at det er kun jentene som blir kikket på.

Ok. NÅ så jeg at det var i Honningsvåg, og der har de kanskje ikke så mange alternativer. Hadde en nattklubb her i byen funnet på noe sånt, hadde det ikke vært noe problem å gå på en annen plass, lissom. Jeg svarte altså ut ifra at det fantes andre plasser å gå ...

Jeg hadde ikke hatt lyst til å bruke en nattklubb som hadde et sånt syn på hva som er "festlig".

Gammel 09-11-07, 22:51   #19
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det høres i grunnen ut som et type sted jeg ikke trives på uansett... Men hadde det vært motsatt vei...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:21   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. Kan det være lovlig?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.