|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?
Snuppene mine født -99 -02 og -05 Sist redigert av Go\jenta : 10-11-07 kl 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feriebilder blir overgripsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Får ikke opp linken, men jeg må si jeg faktisk er LETTET når jeg leser sånt, fordi det viser at ganske mange av de grusomme bildene som ligger på nett er manipulerte, og at barna ikke er blitt utsatt for overgrep allikevel. Men det er jo rystende uansett, selvsagt.
![]() |
#3 |
Walking in the air
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feriebilder blir overgripsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?404 Not Found
![]() |
#4 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Feriebilder blir overgripsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Nå tror jeg det er ordnet...
![]() |
#5 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Feriebilder blir overgripsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Legger ikke ut bilder av barna på nett, skolen har heller ikke lov til å legge ut bilder av datter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Jobber DU på desken i Dagbladet?
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Nei, hovedinnlegger. (Jeg er litt allergisk mot DU-overskrifter.)
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
![]() Sv: Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?[quote=Tinetoff;650214]Jobber DU på desken i Dagbladet?
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Ja, jeg er forsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Nakenbilder legger jeg ikke ut.
![]() |
#12 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feriebilder blir overgrepsbilder. Er DU forsiktig med barnebilder på nett?Jeg legger de ikke ut (lenger). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|