Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette var legen min i flere år (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 18:06   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette var legen min i flere år (VG)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184220

Og kona hans var fysioterapeuten til eldste sønnen her da han var 3 år.

Sist redigert av Mor til 4 : 13-11-07 kl 18:12.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:07   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var legen min i flere år

Linken virker ikke?

Sist redigert av Fluke : 13-11-07 kl 19:01.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:13   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå virker den.

Gammel 13-11-07, 18:14   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff for en grusom historie.

Gammel 13-11-07, 18:16   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hva føler man når man leser slikt egentlig?

Gammel 13-11-07, 18:17   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig tragisk - for alle parter.

Gammel 13-11-07, 18:18   #7
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Huff for en grusom historie.

Ja det var det. Han var en veldig flink lege. Men siste gangen jeg var hos han var han dopet. han sa han var trett, men jeg skjønte at han ikke var helt klar i hodet. sa i fra på kontoret etterpå, de hadde også merket det, og det gikk ikke så lenge før han mistet jobben der.

Sist redigert av Mor til 4 : 13-11-07 kl 18:34.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:19   #8
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Tragisk!

Gammel 13-11-07, 18:20   #9
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Tragisk!!

Gammel 13-11-07, 18:35   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Tragisk.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:00   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tragisk ja. Og jeg syns det er skummelt at sånt kan skje "naboen", eller også meg selv.

Jeg likte forøvrig godt dette.

Sist redigert av Fluke : 13-11-07 kl 19:21.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:01   #12
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette var legen min i flere år (Kvinner drept av mann/samboer/kjæreste el. VG)

Uff det er tragisk. Vet litt den følelsen av å ha bekjente som gjør en sånn grusom handling. En veldig god venn av pappa og hans brødre tok livet av seg selv, begge barna og kona for noen år siden. Vi fikk senere vite flere grusomme detaljer fra åstedet, og det var helt utrolig vondt å høre. En mann hadde blitt forlatt av kona, hva driver han til en slik handling? Jeg kjente jo også denne mannen gjennom fester/bryllup osv. i familien, og oppfattet han som rolig og avablansert...Så feil kan man ta

Gammel 13-11-07, 19:08   #13
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette var legen min i flere år (Kvinner drept av mann/samboer/kjæreste el. VG)

Tragisk sak!
Vi opplevde at en av våre naboer gjennom veldig mange år, drepte kona med kniv. En blid og hyggelig kar, dog litt snål, men ingen hadde noe vondt å si om ham. 3 barn satt igjen uten mor og med en far i fengsel. Forferdelig trist.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:18   #14
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig trist og tragisk når slike ting skjer

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:44   #15
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dette var legen min i flere år (VG)

Det er helt merkelig att sånt skjer, helt merkelig!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:49   #16
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er godt at de skriver om det, og gjør oss oppmerksomme på at denne problemstillingen dessverre er aktuell i dette landet også. Det gjør selvfølgelig vondt å lese om.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 19:53   #17
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg likte forøvrig godt dette.

Enig.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 20:03   #18
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Forferdelig. Datteren virker utrolig reflektert og sterk ut. Hun sorterer tankene og plasserer skylden der det skal være. Må være litt av en prosess hun har hatt som har kommet dit hun er i dag. Tenk hvor viktig det er å tillatte sinne.

Her i distriktet hadde vi et drap der faren drepte kone og to barn. Jeg visste godt hvem begge var. Det som er skremmende er at det tilsynelatende er et hyggelig menneske som gjør noe sånt. I ettertid har jeg hørt at han ikke var så grei som han så ut. Slike ting blir aldri glemt. To barn og en mor som burde få leve....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 20:16   #19
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Her i distriktet hadde vi et drap der faren drepte kone og to barn. Jeg visste godt hvem begge var. Det som er skremmende er at det tilsynelatende er et hyggelig menneske som gjør noe sånt. I ettertid har jeg hørt at han ikke var så grei som han så ut. Slike ting blir aldri glemt. To barn og en mor som burde få leve....

Tenker vi prater om samme mann...

Gammel 13-11-07, 20:22   #20
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Tenker vi prater om samme mann...

Dersom du bor i "mitt" distrikt så er det nok samme mann. Jeg kjenner flere som var involvert og det var knallhardt for dem å bearbeide det de hadde opplevd som profesjonelle hjelpere. Ei sluttet i jobben etterhvert.

Det som er rart er at mannen gikk på tivoli med barna samme dagen. Han hadde kjøpt ny skinnjakke. Var blid og fornøyd, også viser det seg at han hadde allerede bestemt seg for dette. På arbeidsplassen hadde han ryddet kontoret. Det var tydelig at han ikke kom tilbake. I ettertid skjønte de det. Han var fotballtrener og en ressursperson i bygda.

Det er det som er så skremmende. Mennesker som vi tror er "normale" og "oppegående" også gjør de dette. Menneskesinnet er ikke lett å forstå seg på..............

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.