Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarnull - kløfri?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-07, 13:49   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nøstebarnull - kløfri?

Kort fortalt så er storebror supervrang på å ha på klær. Pologensere kan vi vare glemme.
Han tar alltid av seg gensere og har stort sett kun på t-skjorte når jeg henter han på SFO. Frøken har sagt at det er litt kjølig på skolen sånn at de bør ha på seg litt klær....
har kjøpt en type langermet t-skjortemodell i bomull oghan har hatt på den da.
Riktignok har vi snakket masse om det etter at han begynte på skolen og han har nok blitt bedre. Vi har hatt mange kranglerunder på dette. Han river av seg klærne så fort han har mulighet.

Lurer litt på å kjøpe kortermet og langermet undertrøye på Nøstebarn. (PÅ nett) HAr lest så mye positivt om disse klærne så jeg har litt lyst til å prøve. Men de er jo steikdyre så hvis han ikke vil gå med de heller så blir det jo dyrt....

Er de virkelig helt kløfri?? Han er skikkelig vàr på dette. Har kjøpt en undertrøye fra JANUS men den kan jeg bare glemme... er det sånn type ull???

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.