|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
Nøstebarn sparkebukse i ull og silkeDisse er vel ganske nye, hvertfall så har jeg ikke kjøpt de noen gang.
|
|
|
#2 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silke
Min er 3 mnd og 6 kg nå. Og hun svømmer i det meste av 62. Jeg tror hun greier seg med str 62 mesteparten av vinteren. Det høres ut som det blir litt for stort for han, uten at jeg vet hvordan nøstebarn er i str. Men på nettsiden dems har de vel ofte egen kolleksjon til nyfødte, har du sjekket der? Det er jo som oftest de samme klærne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silke62/68 er bra min fjomp på 5 måneder 8,5kg og 67cm svømmer i 74-80 dressen vi har. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silkeNøstebarn er små i str og 62/68 er fra 0-3 mnd. 50-56 er nyfødt. Så hvis han skal bruke den no med en gang så ville jeg kjøpt 50-56, men da er den kanskje for liten om en måned. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silkeNå skal det sies at vi har ullfleece dressen ikke sparkebukse. Men det er jo ull. Vaskes det fint krymper det ikke.. heller det motsatte. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silkeDet er viktig at du ser på str-angivelsen for det aktuelle nøstebarn-plagget du kjøper. Bodyene er f.eks små i str, mens ullfleecebuksene er store. På nøstebarn sine sider har de skrevet hvordan alle plaggene er i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silkeFlott |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Princess Skids and Scars
|
Jeg tenkte på babyklærne. Altså 50-56. Jeg mener ihvertfall at den str ofte står for seg selv. Og gjerne da i naturhvitt istedetfor de vanlige fargevalgene. Mulig jeg husker feil. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Princess Skids and Scars
|
Jeg fant iallefall str 50 der i den buksen, men det er vel isåfall kanskje 56 du skulle hatt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tilpasser tittel
|
Vel, alt under kontroll er ikke helt riktig da..
|
|
|
#14 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Nøstebarn sparkebukse i ull og silkeMin Nøstebarnerfaring er at klærne er veldig variable i størrelse. |
|
|
|
![]() |
|
|