|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/22/518986.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)Uffda...
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)...også legger jeg merke til at de når har byttet ut det opprinnelige forsidebildet av henne, som kanskje ikke var tidenes blinkskudd, med et noe mer flatterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Smugleser
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)Først lette jeg faktisk etter et bilde av hånda til Hillary, og så for meg en artikkel om leverflekker eller noe sånt. :enkel:
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)
Jeg skulle jo selvfølgelig ha skrevet "Hillarys kvinnelige medarbeider". |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
Jeg også.
![]() |
![]() |
#12 |
Live and let live
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)Jøss. Det var litt av en artikkel. Hva sier den egentlig?
![]() |
#13 |
Ustabil
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)Jeg ser ikke parallellen til Helene Uris artikkel. Hun snakket om at kvinner som er tøffe og sterke framstilles med maskuline ord - hår på brøstet, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Dagbladet gjør det igjen. (Pinlig fremstilling av Hillarys høyre hånd.)Cluet bina; var medias fokusering på kvinner.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 22-11-07 kl 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan vet de sånt?
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Det var nå litt flere poenger enn det i Uris artikkel da.
![]() |
|
|