Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva var det jeg sa ... (Om operaen)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 13:54   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva var det jeg sa ... (Om operaen)

http://www.aftenposten.no/kul_und/article2117967.ece

Huff, synes ikke dette var noe morsomt å høre. Utrolig trist hvis marmoren allerede nå begynner å bli stygg. Det er nok mange som sitter og gnir seg i hendene av skadefryd og sier "Hva var det jeg sa ... " Og de hadde de antakelig rett. Jeg husker godt når den debatten raste. Her blir det ihvertfall lett å finne syndebukker, og det er trist hvis det er det som blir fokus fremover. Jeg gleder meg til operaen står ferdig, men håper den kommer til å være hvit, da

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 14:18   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)

"Alle" visste jo det.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 16:27   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette må være skikkelig pinlig for dem som var så skråsikre.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 17:49   #4
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Når skal man begynne å høre på geologene? Tunneler raser sammen, hvite bygg blir gule - hadde man giddet å hyre en geolog kunne man unngått dette, men det dropper man. Marmor høres jo så fint ut, og fjellet ser jo så sikkert ut

Gammel 25-11-07, 17:51   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var desverre mange som advarte om dette når debatten raste.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 19:50   #6
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse såkalte ekspertene er jo inkompetente.

Vi har et bygg her i byen med marmorfasade. Det er ikke særlig fint når det nå begynner å eldes. Det er ikke urgammelt heller, ca 20 år kanskje.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 20:15   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Disse såkalte ekspertene er jo inkompetente.

Vi har et bygg her i byen med marmorfasade. Det er ikke særlig fint når det nå begynner å eldes. Det er ikke urgammelt heller, ca 20 år kanskje.

Hvor?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 20:02   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men så vidt jeg kan se, er det marmorplatene innendørs som er misfarget, ikke fasaden. I såfall kan det jo ikke være forurensning. I tillegg så har eksperter faktisk testet steinen, pluss en hel haug med andre steiner.

Vi har rådført oss med Norges fremste ekspertise

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.