|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Hva var det jeg sa ... (Om operaen)http://www.aftenposten.no/kul_und/article2117967.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)Dette må være skikkelig pinlig for dem som var så skråsikre.
![]() |
#4 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)Når skal man begynne å høre på geologene? Tunneler raser sammen, hvite bygg blir gule - hadde man giddet å hyre en geolog kunne man unngått dette, men det dropper man. Marmor høres jo så fint ut, og fjellet ser jo så sikkert ut
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)Det var desverre mange som advarte om dette når debatten raste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)Disse såkalte ekspertene er jo inkompetente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)
Hvor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva var det jeg sa ... (Om operaen)Men så vidt jeg kan se, er det marmorplatene innendørs som er misfarget, ikke fasaden. I såfall kan det jo ikke være forurensning. I tillegg så har eksperter faktisk testet steinen, pluss en hel haug med andre steiner.
![]() |
|
|