|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilhttp://www.nettavisen.no/innenriks/article1467414.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1.aprilSyns ikke det skal være skjerpende heller, jeg. Kultur kan være kultur så mye det vil for meg, men æresdrap har ingenting med Norsk kultur å gjøre. Mord er mord. (Selvforsvar o.l. blir såklart noe annet.)
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1.april
Æresdrap betyr jo ofte overlegg (sikkert ikke alltid). Overlegg bør være skjerpende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1.aprilOk, enlighten me. (Jeg har sovet tre-fire timer i natt, og har sittet her, våken og alene, siden halv fem.
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Skjerpende, betyr strengere (du skjerper en kniv for å gjøre den skarpere) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1.aprilJeg sliper/kvesser knivene mine, jeg.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1.aprilStaff er ikke den personen som vekker det sterkeste engasjementet hos meg, merker jeg |
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1.aprilNå har den mannen gått fullstendig fra vettet.
![]() |
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilDen mannen burde fått munnkurv!
![]() |
#10 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilEr ikke dette egentlig en fryktelig nedvurdering av innvandrergrupper?
![]() |
#11 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilStaff synes vel selv at han har vært for lenge borte fra rampelyset med hårreisende kommentarer og måtte vel bare ha litt oppmerksomhet igjen. Han sier jo hva som helst for å provosere. Jeg er selvsagt ikke enig i det han sier.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilStaff begynner å bli gammel.Synes han begynner å få flere og flere tegn på dementes.
![]() |
![]() |
#13 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilDette er noe av det mest idiotiske han har sagt. Og det skal litt til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilØh, dersom man skal få strafferabatt for å være kognitivt forvrengt, så skulle alle forbrytere fått mildere straff.
![]() |
#15 |
Live and let live
|
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilStaff er bare rett og slett veldig veldig dum. Han fremstår ikke med noen autoritet egentlig. Bare som en puslete gammel mann med fortstyrrede meninger. Jeg skjønner ikke at han får spalteplass en gang. De kan sikkert fylle opp avisene med mye slikt piss med å møte opp i fengsel og intervjue fanger også.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilFantastisk, men ikke sjokkerende med tanke på hvem det kommer fra. Dette er jo samme mann som mente at pedofili var helt ok siden barn trengte å læres opp seksuelt fra tidlig av.
![]() |
#17 |
Textrovert
|
Aller helst burde det hete "kvestet Staff". Er enig med Blå. Dette er noe av det verste jeg har hørt fra han og da må det være ille.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilNår Staff uttaler seg er jeg uenig. Alltid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Staff slår til på ny - en skulle tro det var 1. aprilTrist at en advokat, som i utgangspunktet er utdannet for å ta vare på de svake i samfunnet, uttaler noe slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|