Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Oscar's hamburgere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 20:32   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Oscar's hamburgere

Var det ikke en hamburgerkjede som het det en gang?

Vet at den i Bergen ikke er her lenger men finnes den forsatt andre steder?

Stavanger, Sandnes, Kristiansand?

Kan huske de var god fra jeg var 11 sist og spiste de. Kan jo være de smakte py bare at de hadde kul form derfor smakte godt.

*fantaserer om mat i kveld*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 20:32   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oscar's hamburgere

Ugg! De hadde lange burgere som smakte møkk.

Har heldigvis ikke sett en Oscarsjappe på mangfoldige år.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:48   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Oscar burgere var gode saker en sen nattestime på vei hjem....Det finnes ikke Oscar i Stavanger eller Sandnes lengre. Kan ikke huske når de ble nedlagt, men jeg tror det er mange år siden.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:50   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Nå kom jeg til å tenke på Maliks. Eksisterer den i Oslo fremdeles?

Gammel 30-11-07, 21:56   #5
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Nå kom jeg til å tenke på Maliks. Eksisterer den i Oslo fremdeles?

Maliks lever som bare det tror jeg... ikke det at jeg har spist der noen gang, men går ofte forbi

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:23   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå kom jeg på de gode burgerne fra Toto bua i Oslo.

Gammel 30-11-07, 22:27   #7
Kneazle
Passiv

Standard

Oscar's i Tønsberg er også nedlagt. :bidrar:

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:29   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det var nok fasongen som lurte meg som 11åring.

men konklusjonen er altså at alle er nedlagt?

Gammel 30-11-07, 22:30   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah, ja jeg husker godt Oscar's på byterminalen. Det kom en eller annen burgerkjede der etterpå, men nå tror jeg bare det er buss-greier og 7/11 der.
Jeg husker ikke om Oscar-burgerne var gode, men husker den avlange formen.

Gammel 30-11-07, 22:56   #10
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Finnes en Oscar i Ålesundsområdet (Moa for de som er litt mer lokal kjent).
Har ikke vært der, men har gått forbi når jeg har vært på de kanter.
Så kan desverre ikke bekrefte eller avkrefte om hamburgerne er gode eller ikke.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 00:05   #11
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har Oscar i Kristiansand, og det smaker godt en sen lørdagskveld i hvert fall. Det samme gjør burgerne på Maliks.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 00:07   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, Oscar fantes i Trondheim også - "det er vi med de laaaaaange hamburgerne" Jeg tror ikke jeg smakte de noen ganger, for det var jo altfor dyrt...

Gammel 11-12-07, 11:13   #13
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Finnes en Oscar i Ålesundsområdet (Moa for de som er litt mer lokal kjent).
Har ikke vært der, men har gått forbi når jeg har vært på de kanter.
Så kan desverre ikke bekrefte eller avkrefte om hamburgerne er gode eller ikke.

Oscar`s er medlagt her oppe (merket det her en dag jeg var innom senteret).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 11:39   #14
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er nedlagt her i området og, og har vært det ganske lenge såvidt jeg kan huske.

Gammel 11-12-07, 11:49   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Det var nok fasongen som lurte meg som 11åring.

men konklusjonen er altså at alle er nedlagt?

Ja, det var en Oscar's på Strømmen Storsenter også i hine hårde dager, men jeg tror hele kjeden har tatt kveld.

Gammel 11-12-07, 12:51   #16
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener det var en Oscars på Flesland i sin tid? Tror ihvertfall det var der jeg fikk en blanding av softis og Sprite - det skulle vistnok være en spesialitet, men det smakte sur melk. Vi klaget, men det var jo sånn den skulle være, må vite ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 17:08   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Grunnen til hele tråden var at senterkiosken her ute i gokk reklamerte for oscarsburgere her en da. Gikk litt tid før jeg skjønte at det var disse gode gamle.

Når barnetrygden kom gikk jeg og kjøpte en som var avlang og god. Men karbonaden smakte mer som karbonade enn hamburger. Og mannen synes det var lite mat den doble han fikk. Og Personalet i kiosken var ikke helt dreven på dette enda.

men Bedre enn McDonalds DET var det

Gammel 13-12-07, 20:08   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh oscars var favoritten min når de fantes her i distriktet!
Jeg savner virkelig de hamburgerne!

Gammel 13-12-07, 20:29   #19
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Nå kom jeg på de gode burgerne fra Toto bua i Oslo.

Den som lå på plata? Kjempegode hamburgere.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 13:45   #20
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh oscars var favoritten min når de fantes her i distriktet!
Jeg savner virkelig de hamburgerne!

Åh ja! Oscars på Ruten

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.