|
Spanskkurs Forum for spanskkurs. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Frist for levering av lekser til leksjon tre!Etter forslag fra en elev setter jeg herved en frist: Søndag kveld! Da har dere hatt ganske god tid på denne leksjonen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Frist for levering av lekser til leksjon tre!Søndag kveld? Er du gal?! Åssen tenkte du da at vi kunne feste både fredag og lørdag kveld? HÆ? DET har du vel ikke tenkt på nei!
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frist for levering av lekser til leksjon tre!Jeg får ikke gjort leksene. Bør jeg skaffe legeerklæring?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Frist for levering av lekser til leksjon tre!Jeg gjorde ferdig denne leksa i 2008, jeg.
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Frist for levering av lekser til leksjon tre!Kattene spiste leksa mi.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Frist for levering av lekser til leksjon tre!Tanten min var på besøk og sølte kaffe på den. Og kake.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Frist for levering av lekser til leksjon tre!
Det fikser du kjapt her: http://www.fraværsattest.no .
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
L'air du temps.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
Nope. Too heavy.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|