|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Dårlig vaskeanvisning på Katvig-genser!ÅÅÅÅÅÅÅÅ! Nå er jeg så lei meg.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig vaskeanvisning på Katviggenser!Er det ull? Eller bomull og ull? I så fall blir den ødelagt dersom du ikke bruker Milo.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Dårlig vaskeanvisning på Katviggenser!
Det er det verste av alt, for jeg brukte Milo! Det er en 50/50 ull-bomullsblanding.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig vaskeanvisning på Katviggenser!Jeg brukte ikke Milo på min, og den ble ødelagt. Kom rett og slett ikke på at det var ull i den... Heldig du var som fikk reklamert på den! Blås i hva de i butikken trodde.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Dårlig vaskeanvisning på Katviggenser!Ja, nå håper jeg bare jeg får ny genser før knerten vokser ut av den
![]() |
|
|