|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Imamer vil forby omskjæringhttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=187860
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Imamer vil forby omskjæringDette var god lesning på morgenen! |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Imamer vil forby omskjæring |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Imamer vil forby omskjæringJøss, verden går framover. Dette var virkelig hyggelig lesning!
![]() |
#6 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Imamer vil forby omskjæring
Jeg hadde akkurat samme reaksjon først, men skjønte hva det handlet om før jeg leste artikkelen. Det er jo flott om færre jenter blir lemlestet som følge av dette, men jeg syns jo det er trist at mange fortsatt anser det som helt greit å amputere friske kroppsdeler hos barn så lenge de er gutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Imamer vil forby omskjæringJeg er selvsagt mot omskjæring av gutter også, så lenge det ikke er medisinsk grunnlag for det. Men iom at denne form for omskjæring er nedfelt i islam, så endres vel ikke det med det første.
![]() |
|
|