Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når du ikke får sove...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 16:42   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når du ikke får sove...

... om kvelden, hva gjør du da?

Jeg er trøtt for tida, men klarer ikke sovne når jeg først legger meg. Og når jeg først sovner sover jeg utrolig lett. Om jeg våkner igjen er det nye 2 timer før jeg får sove.

Hva gjør dere? Blir liggende? Står opp? Leser? Noe annet?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:49   #2
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når du ikke får sove...

Tar et par glass rødvin før jeg legger meg, eventuelt har sex.
Eller begge deler.

Men Desembermamma har nok den beste oppskriften.

Gammel 06-12-07, 16:49   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sex...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:49   #4
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ligger å spiller Nintendo DS til guttene.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:50   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg våkner av sex, jeg. Så jeg gjør ikke det for å få sove. Det hender jeg blir liggende og vri meg, og så har det hendt at jeg har stått opp og gjort noe husarbeid eller sett på TV. Tar jeg meg et glass vin, sovner jeg.

Gammel 06-12-07, 16:52   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser meg i søvn. Alltid.

Gammel 06-12-07, 16:52   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bekymrer meg over forskjellig, løser noen verdensproblemer eller kaster meg over mannen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:53   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg står opp, surfer litt på nett, tar meg noe å drikke, leser litt... Sliter med det samme for tiden. Våkner midt på natta, og får ikke sove igjen. Er ikke få ganger jeg har stått opp i firetiden.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 16:54   #9
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg våkner av sex, jeg. Så jeg gjør ikke det for å få sove. Det hender jeg blir liggende og vri meg, og så har det hendt at jeg har stått opp og gjort noe husarbeid eller sett på TV. Tar jeg meg et glass vin, sovner jeg.

Egentlig gjør jeg også det, våkner av sex. Men det kommer litt an på hvordan sexen er liksom....Og det varierer jo litt...

Gammel 06-12-07, 16:58   #10
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bruker DM sin metode.. det funker som oftest om jeg ikke har alt for mange verdensproblemer å rydde oppi.

For da går det sånn 100,99,98 *løse noen problemer og våkne igjen* 97,96....

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 17:00   #11
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Om jeg våkner, så bare lukker jeg øynene å tenker på noe kjedelig. Sex foreksempel
Eller rydder en del av soverommet, inni hodet mitt..

Gammel 06-12-07, 17:06   #12
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg leser.. og kaboooom så sover jeg!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 17:08   #13
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Om jeg våkner, så bare lukker jeg øynene å tenker på noe kjedelig. Sex foreksempel
Eller rydder en del av soverommet, inni hodet mitt..

Smart! skal jeg prøve meg på,

.. eller tenke på at jeg snart skal opp
Er så typisk, hver gang jeg ikke får sove blir jeg knalltrøtt 5min før jeg skal opp!!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 17:46   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

jeg leser.. og kaboooom så sover jeg!

Det hørtes unektelig ganske bråkete ut..

Gammel 06-12-07, 17:47   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Spiller poker på telefonen.

Gammel 06-12-07, 17:51   #16
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Bruker DM sin metode..

Hva er det, da?

Gammel 06-12-07, 17:55   #17
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spiller på mobilen, teller ned fra 100 og hvis jeg er virkelig desperat tenker jeg en og en kroppsdel i søvn.

Gammel 06-12-07, 17:56   #18
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Hm. Prøve et glass vin i kveld. Trøtt som en strømpe om dagen, men kvikner til når senga nærmer seg. Ganske fortvilende, egentlig!

Gammel 06-12-07, 17:57   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM

eg har en overaktiv hjerne, så dersom jeg ikke tar kontroll og bruker telleteknikk for å sovne, så sovner jeg aldri, hjernen bare jobber og jobber med alt mulig som har skjedd i løpet av dagen, eller ikke skjedd, eller kunne skjedd, og hva jeg skal gjøre med fremtiden, og hvordan jeg kan handle i fremtiden for å unngå å gjøre fortiden opp igjen, osv, osv. Så jeg visualiserer en person som står å tegner på en whiteboard. Det blir tegnet en sirkel, og inni der tallet 100. Så viskes dette ut, uten at man berører sirkelen, og tallet 99 tegnes. – Ufattelig kjedelig, og effektivt. Jeg har som oftest sovnet før jeg kommer til 80. Det lengste jeg har holdt på er til 48 en gang. Jeg orker ikke tankekjøret, så enten, så går jeg rett på whiteboarden, eller så kjører jeg et avspenningsprogram først, og så whiteboarden dersom det er nødvendig.

sånn

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 18:02   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vin er uaktuelt i flere måneder til. Dette er vel en "bi-virkning" av å være gravid regner jeg med. Riktignok kan jeg periodevis slite med å sovne, men ikke sånn som nå. Det blir nesten til at jeg ikke gidder legge meg for "jeg får jo ikke sove likevel".

Tankekontroll ja. Ja kanskje verdt et forsøk? Eller ny mobil med morsomme spill? Ser egentlig for meg at å spille ville fått meg mer våken.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.