|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Idol gir tilbakeNoen som vet om klipp fra sendingen ligget ute? jeg skulle ha hatt duetten med Anneli Drecker og Margaret Berger og evt duetten med gaute og benedicte Adrian. Vet at hele programmet ligger på Tv2 men da må man se hele dritten, og det orker jeg ikke.
![]() |
#2 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol gir tilbaketror nok du må kjøpe den der inngangen til tv2...de legger vel ikke ut gratisklipp fra den kanalen??
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol gir tilbakeTror dessverre ikke du gikk glipp av noe... De duettene var ikke spesielt fine, så vidt jeg husker.
![]() |
#7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idol gir tilbake
Det gikk ikke. jeg prøvde å klikke, men det skjer ikke noe. måtte se hele skjiten, og ikke var duettene spesielt fine heller. Åssen fikk du det til?
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Idol gir tilbake
Det ser faktisk ut som om de har forandret på dette her. Da jeg så det (på søndag var vel det) så kunne man selv velge hvilke artister / sanger man ville se. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|