Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klima

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 23:41   #1
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Klima

Al Gore... En populist, med et viktig tema ?

Gammel 10-12-07, 17:16   #2
TBM
Passiv

Standard

Sv: Klima

Hei Edvard, egentlig burde jeg ikke ha orket å legge inn et svar her, men jeg gjør det likevel - for å gi deg et godt råd:

Jeg har ikke sett noen innlegg fra deg (det er mulig at jeg ikke har sett alle, men dog) som består av noe mer enn et par-tre løsrevne ord og noen tankeprikker. Jeg kjenner at jeg blir forholdsvis provosert av det og styrer unna dine tråder, fordi du rett og slett ikke bidrar med noe særlig. Hva er dine tanker rundt Gore? Har du en interessant artikkel med et spennende standpunkt som du gjerne vil vi skal kommentere? Hva er det du ønsker innspill på?

Du bør snarest begynne å bidra litt mer - enten med et innlegg med interessante tanker eller med utradisjonelle ideer - for da kan det være at du får mange gode svar fra oss som oppholder oss her inne.

Og hvis du har fulgt med litt og har litt peiling - her inne får man mange gode diskusjoner når man deltar ærlig og oppriktigt!

Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 23:58   #3
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hei Edvard, egentlig burde jeg ikke ha orket å legge inn et svar her, men jeg gjør det likevel - for å gi deg et godt råd:

Jeg har ikke sett noen innlegg fra deg (det er mulig at jeg ikke har sett alle, men dog) som består av noe mer enn et par-tre løsrevne ord og noen tankeprikker. Jeg kjenner at jeg blir forholdsvis provosert av det og styrer unna dine tråder, fordi du rett og slett ikke bidrar med noe særlig. Hva er dine tanker rundt Gore? Har du en interessant artikkel med et spennende standpunkt som du gjerne vil vi skal kommentere? Hva er det du ønsker innspill på?

Du bør snarest begynne å bidra litt mer - enten med et innlegg med interessante tanker eller med utradisjonelle ideer - for da kan det være at du får mange gode svar fra oss som oppholder oss her inne.

Og hvis du har fulgt med litt og har litt peiling - her inne får man mange gode diskusjoner når man deltar ærlig og oppriktigt!

Hei TBM

Du la mye i mine smule sprang i Forumet. Kjenner du til Sokrates og Agrippe?

Gammel 12-12-07, 00:02   #4
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke mat trollene!

Ben "Their breath gets even worse then" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 00:07   #5
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ikke mat trollene!

Ben "Their breath gets even worse then" Murphy

...Tror jeg skjønner . Troll er av stein, og kan sprekke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.