|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189074
Jeg må si de trekker det litt vel langt. En ting er at det kan gå utover idrettsprestasjoner å drikke dagen før et arrangement, men å si at man ikke bør drikke som idrettsutøver er vel litt på kanten?
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Jeg skjønner ikke hvofor slike saker får oppslag i avisa i det hele tatt. Hadde ikke saken blitt tatt opp, hadde ingen visst om det.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)
Enig, dette var litt småhysterisk. Jeg synes det er ganske frekt å si noe slikt som dette:
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Ja, jeg reagerte også på den kommentaren. Er det forventet mer av norske idrettsutøver enn av mange andre? Skal de sitte på en pidestall og være prektige?
![]() |
#6 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Syntes dette er en "ikke sak", skulle jo nesten tro at en idrettsutdøver som er ute på en fest eller tar seg et glass med noe alkoholholdig i er alkoholikere.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Ole Einar Bjørndalen er total avhold. Hadde det ikke vært for all drikkingen til Vibeke Skofetrud hadde hun sikkert vært like suveren, hun også. |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Dette er "ikke-nyheter" - og et godt eksempel på at sport har tatt alt for stor del av nyhetsbildet... |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Rusfrihet i forbindelse med idrettsarrangement hvor det er mindreårige tilstede, er en god ting og et godt prinsipp. I dette tilfellet var utøveren på en vanlig bar kvelden i forveien og det kan jeg ikke se er en del av arrangementet. |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Nå har jeg lest saken nøyere - og joda, det er foreningen Actis som er en viktig pådriver for saken! |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
Det kan hende at hun er litt enig med deg - selv om kanskje gjerne skulle sett at de fokuserte på jobben hennes... |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Den enda mer tabloide vrien hadde jo vært: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Sånn er det å være i medias søkelys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
Eller: |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Fy-fy med barbesøk for idrettsutøvere? (VG)Det er jo forskjell på å ta et par glass og å drikke seg full.
![]() |
|
|