Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gamle diskusjoner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 15:14   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gamle diskusjoner

Jeg lurer veldig på hvordan dere stiller dere til at man drar frem gamle gode diskusjoner og svarer i dem.
Etter å ha lest litt så ser jeg jo at det er en del utrolig bra tråder som jeg godt kunne tenke meg å svare i, men er litt usikker på om det er greit eller ikke.
Tenker da på tråder som "matblundere" for eksempel. (det var forøvrig en av de beste trådene jeg noen sinne har lest)
Så, hva er praksis her?

Gammel 10-12-07, 15:15   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gamle diskusjoner

Jeg synes gamle yndlingstråder gjenopplives rett som det er her i gården, jeg. Jeg ser ikke noe galt i det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:19   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er flott at man drar opp gamle tråder, med mindre det er skikkelig teite krangletråder. Eller, det kan være artig det og.

Gammel 10-12-07, 15:20   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er egentlig veldig sjelden at noe ikke er greit her på FP. Ingenting som et kjærkomment gjensyn med gamle, gode tråder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:22   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er flott at man drar opp gamle tråder, med mindre det er skikkelig teite krangletråder. Eller, det kan være artig det og.

Nå var det ikke først og fremst krangletråder jeg ville dra frem, men det kunne jo vært gøy å prøve.
Jeg kjenner at jeg kan komme til å like dette forumet veldig godt.

Gammel 10-12-07, 15:24   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det bare er flott om folk kommer med et bidrag, men må innrømme at jeg rister litt på hodet når det hentes fram tråder fra oktober 06 og bidraget er "Meg også".

Hilsen egentlig ganske fersk, men allerede mentalt gammel og gretten FP-bruker.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:24   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg syns det bare er flott om folk kommer med et bidrag, men må innrømme at jeg rister litt på hodet når det hentes fram tråder fra oktober 06 og bidraget er "Meg også".

Hilsen egentlig ganske fersk, men allerede mentalt gammel og gretten FP-bruker.

...eller bare med en "signerer".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 15:34   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller "Nei, nå på fredag kan jeg ikke, men kos dere, dere som skal dit ".

Fine tråder er det bare morsomt å se igjen. Morsomme krangletråder også. Og sånne "beste matblundere" eller "favorittsitater" og slikt er det selvsagt bare å dra frem når som helst - de går ikke ut på dato.

Gammel 10-12-07, 15:38   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg ser poenget deres!
Og jeg er mer interessert i å delta i en del av debattene som har vært enn å bare signere gamle innlegg. Da ville det vel egentlig vært ganske meningsløst å dra opp igjen en gammel diskusjon! *humrer litt for meg selv*

Gammel 10-12-07, 15:39   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er også selvsagt lov å stemme i utdaterte treff-poller bare for å hinte. :btdt:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 16:23   #11
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Man trenger ikke dra opp gamle TORO-tråder.

Gammel 10-12-07, 16:53   #12
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg bryr meg ikke egentlig. Hvis det er en tråd jeg føler er ferdigdiskutert, lar jeg være å svare igjen. :enkel sjel:

Gammel 10-12-07, 17:42   #13
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehehe, jeg dro frem en gammel tråd her for noen dager siden uten å vite det jeg..
Oppdaget etter at jeg skrev at den var gammel, men det ble da liv i den tråden utover.

Synes det er helt greit jeg.
Nye folk, nye synspunkter og meninger.. Berre lækkert.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 17:42   #14
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Man trenger ikke dra opp gamle TORO-tråder.

åffer ikke dea?

Gammel 10-12-07, 17:45   #15
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

åffer ikke dea?

Næsj...

Gammel 10-12-07, 17:53   #16
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Standard

Næsj...

Fnyyys...

Gammel 10-12-07, 17:56   #17
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Herlig med noen ønskerepriser. Bra at du liker dem, da kommer du nok til å finne deg godt til rette her.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 00:14   #18
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Fnyyys...

Gammel 11-12-07, 00:31   #19
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Line*: jeg skal ikke dra frem gamle TORO diskusjoner, jeg lover! *måtte lese den for å skjønne poenget*

Gammel 11-12-07, 02:11   #20
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Standard

Okeiiii daaa...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.