|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
--
|
Trenger tips til ullpysjVenninnen min ønsker seg ullpysj til sønnen sin på 1 år, og jeg sa jeg kunne stille et spørsmål her. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ullpysjJeg har brukt Ull-rik sin heldress. Den har holdt seg veldig fin, selv etter mye bruk og vask.
|
|
|
#3 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trenger tips til ullpysjJoha sin ullpysj er også deilig. Litt tynnere enn Janus men mindre i halsen. Vi bytter på den og janus sin akkurat nå.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ullpysj
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ullpysjJeg sto mellom Nøstebarn og Bånsull når jeg skulle kjøpe pysj til minstemann, og endte opp med Bånsull. Den er ikke så vid i halsen som Nøstebarn, og er veldig god og deilig! Vi er veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Trenger tips til ullpysjJeg så noen fine hele ulldresser på Cubus sist vi var der. Den kunne nok fint ha egnet seg som pysj. Tynn sånn undertøysull. |
|
|
|
#7 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ullpysjJeg slenger meg på denne og venter spent på svar.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Trenger tips til ullpysjVi bruker prinsesseull heldressen som pysj, og er veldig fornøyd med det.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Trenger tips til ullpysjJeg er også veldig fornøyd med Båndsull pysjene i forhold til Nøstebarn. Men Båndsullpysjene er små i størrelsen synes jeg. Jeg liker best de hele pysjene med fot til min på 16 måneder. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Trenger tips til ullpysjJeg er fornøyd med Nøstebarn pysjene altså, men bortsett fra de synes jeg Bånsull pysjene og Helios pysjene er veldig gode, og de er også ubehandlet ull, ikke plastull.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trenger tips til ullpysjVi er fornøyd med Bånsull-pysjen sånn kvalitetsmessig. Kjempedeilig passe tynn ullfleece.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trenger tips til ullpysj
Hvilken pysj er avbildet her? *nysgjerrig*
|
![]() |
|